Lowlands 2015

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Kiss another Sky, Lowlands 2015 is in the air!
De voorverkoop gaat zaterdag 7 februari om 11:00u via Ticketmaster van start en een ticket kost €195,- (incl servicekosten). Heb je een CJP-pas? Dan kun je twee tickets met elk €10,- kopen. Lees alle uitgebreide informatie -ook over de nieuwe Gllamcamp- op www.lowlands.nl
En dan nu: de eerste bevestigingen!
Ben Howard
Major Lazer
The Chemical Brothers
Passenger
Bastille
Caribou
Django Django
Bear's Den
Jose Gonzalez
Alestorm
Four Tet (Official)
MARCEL DETTMANN
Enter Shikari

The Districts
Shovels and Rope
Mighty Oaks
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Vraag me af of we met Ben Howard, Major Lazer en Chemical Brothers als de headliners te pakken hebben.
 

DefisDre

Playlistbediener
26 dec 2012
8
3
Ben Howard, Major Lazer, Enter Shikari, Passenger, Chemical Brothers, Bear's Den, Bastille, Alestorm!

Dat zijn leuke namen voor mij. Ik heb er al weer zin in. ;)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Mwah. Chemical Brothers en Major Lazer als headliner zou wel typerend zijn voor welke kant Lowlands op gaat. En met Bastille en Passenger heb je ook gelijk de twee meest afgezaagde namen die je kan boeken.

Voor de rest ook wel wat leuke namen.

Het lijkt mij wel dat Ben Howard na 3x HMH gaat headlinen.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Als Disclosure en Stromae het kunnen zou ik niet weten waarom het bij Major Lazer en Chemical Brothers niet gaat gebeuren eigenlijk. Wat ik hoorde was Major Lazer 2 jaar geleden al onverantwoord in de Grolsch als afsluiter.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Major lazor zie ik echt niet als afsluiter hoor eerder als sub. Ben Howard en The Chemical Brothers wel.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Alestorm, heerlijk. Klasse festivalact!
Passenger en Bastille had ik niet zo heel snel op Lowlands verwacht dit jaar. Bastille tourt al een tijdje met dezelfde nummers en normaliter was dat niet iets wat Lowlands programeerder. Nu ook met twee grote dance acts is het inderdaad een andere koers die ze hebben dit jaar. Ook vorig jaar al btw. Maar zit genoeg moois tussen.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Mijn god, wat zal het met deze namen een tienermeisjes feestje gaan worden ben ik bang. Bastille en Passanger zijn al helemaal hot bij dit publiek. Ben Howard is een geweldige naam, maar grote kans dat dit het zelfde effect gaat krijgen als in de hmh, gillende meisjes met telefoontjes die wachten op Keep your head up.

Ik vind de namen niet slecht verder. Jose Gonsalez, Ben Howard, bear's Den, Chemical Brothers zijn heel chill!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik ben benieuwd of Ben Howard zijn eerste album ook zo blijft negeren op festivals
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mijn god, wat zal het met deze namen een tienermeisjes feestje gaan worden ben ik bang. Bastille en Passanger zijn al helemaal hot bij dit publiek. Ben Howard is een geweldige naam, maar grote kans dat dit het zelfde effect gaat krijgen als in de hmh, gillende meisjes met telefoontjes die wachten op Keep your head up.
Ik vind de namen niet slecht verder. Jose Gonsalez, Ben Howard, bear’s Den, Chemical Brothers zijn heel chill!

Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Zitten best fijne namen tussen eigenlijk.
Verder zie ik Major Lazer best de headliner zijn zoals Disclosure dat vorig jaar was.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zitten weer wat mooie boutnamen tussen, en met Howard, Lazer en The Chemical Brothers zul je de headliners al wel hebben denk ik. 195 euro is trouwens ook van de gekken, Pukkelpop is stukken goedkoper en komt met een 100 maal betere lineup altijd. Dat ze Caribou, Four Tet en Mighty Oaks maar doorsturen naar Hasselt.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik denk niet dat Ben Howard headliner is, ik vind hem meer van het kaliber Imagine Dragon, Volbeat, Skrillex, dus als sub in de alpha
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Lowlands combineert in de Alpha altijd elektro met 'rock'. Skrillex een sub? Dan QotSA headliner. Disclosure headliner? Imagine Dragons op sub. Chemical Brothers + Lazer op één dag lijkt daarom niet echt logisch.
Chemical Brothers is sowieso een headliner, dus misschien wordt Bastille of Passenger hun sub. :)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik denk niet dat Ben Howard headliner is, ik vind hem meer van het kaliber Imagine Dragon, Volbeat, Skrillex, dus als sub in de alpha

Als je de HMH 3x uitverkoopt ben je gewoon headliner op Lowlands hoor, en terecht.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Lowlands combineert in de Alpha altijd elektro met ‘rock’. Skrillex een sub? Dan QotSA headliner. Disclosure headliner? Imagine Dragons op sub. Chemical Brothers + Lazer op één dag lijkt daarom niet echt logisch.
Dat is echt onzin, ze programeren gewoon wat uitkomt, dit kan De jeugd van tegenwoordig - NIN zijn, Bloc party - Black Keys, Franz Ferdinand - Nick Cave. Als het qua populariteit past maakt dat genre niet uit. Het is gewoon hopen dat er nog een headliner bij komt imo. Anders wordt het pukkelpop voor mij (waarschijnlijk sowieso als ik mensen meekrijg)
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken