Lowlands 2015

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Er zijn wel heel veel bands die ook in het geruchtencircuit zitten voor BKS/RW/PP. Ik denk dat een groot deel niet zo lang zal door touren. Zeker een Florence niet. Als die headlinet op BKS gaat die dat niet ook op LL doen denk ik.

Zou Kasabian niet een headlinepositie kunnen krijgen op Lowlands(werd genoemd in de reacties)? Vorig jaar hadden ze met Disclosure ook geen hele grote headliner. Zou dus op zich best kunnen lijkt mij. The Strokes en Jack White zouden ook goed kunnen denk ik. FF afwachten of/wanneer ze touren

Ze tourt in ieder geval wel zo lang, want ze staat ook bv. op Sziget (net als Alt-J). Maar ik ben met je eens dat het niet voor de hand liggend (en een beetje zwak) is als ze beide festivals zou headlinen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>
Begin komende week alle informatie over tickets en de eerste namen.

Dat is mooi op tijd!
Hopelijk volgt Pukkelpop ook snel

idd, maar dat zal ook wel want de 2e komt Reading/leeds met namen. Anders hebben ze niets nieuws meer te melden ben ik bang
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Pukkelpop gaat zich niet laten leiden door die andere festivals. Vorig jaar waren Sziget, Lowlands en Reading/Leeds er ook zo vroeg bij terwijl Pukkelpop pas halverwege maart kwam.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Ben echt benieuwd met welke namen Lowlands gaat komen. Iemand vermoedens?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Caribou, Beck, Belle & Sebastian, Florence + The Machine, Flying Lotus, Interpol, Major Lazer?
Zomaar wat namen die al meerdere festivals hebben staan in augustus in Europa.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Major Lazer zou ook mooie naam zijn idd ik verwacht ze ook wel zeker na dat gerucht van een tijdje terug. Persoonlijk hoop ik op een aankondiging van the black keys...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Caribou, Beck, Belle & Sebastian, Florence + The Machine, Flying Lotus, Interpol, Major Lazer?
Zomaar wat namen die al meerdere festivals hebben staan in augustus in Europa.

allemaal namen waar ik voor zou tekenen!
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Ik hoop ook dat the Black Keys aangekondigd worden. Welk festival geven jullie keer kans? Lowlands of BKS?. Verder hoop ik Alt-J nog te kunnen vinden op een van deze festivals
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik hoop ook dat the Black Keys aangekondigd worden. Welk festival geven jullie keer kans? Lowlands of BKS?. Verder hoop ik Alt-J nog te kunnen vinden op een van deze festivals

Zie The Black Keys eerder op BKS staan dit jaar.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Ik niet eigenlijk... Ze staan na hun optreden in 2012 op heel veel wenslijstjes van Lowlands bezoekers, vorig jaar zelfs met stip op nr. 1! Denk daarom wel dat Lowlands extra hun best doet om the black keys te boeken voor dit jaar. Of zie ik dit totaal verkeerd? :oops:
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik niet eigenlijk… Ze staan na hun optreden in 2012 op heel veel wenslijstjes van Lowlands bezoekers, vorig jaar zelfs met stip op nr. 1! Denk daarom wel dat Lowlands extra hun best doet om the black keys te boeken voor dit jaar. Of zie ik dit totaal verkeerd?
icon_redface.gif

Volgens mij hebben ze nog geen dates in het 'naseizoen' en is het nu vooral IOW, Northside en Primavera vroeg in het seizoen. Vandaar waarschijnlijk dat men ze eerder op BKS verwacht.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Mark Ronson staat bovenaan de geruchtenlijst van Bestival, lijkt mij een grote kanshebber voor Lowlands en Pukkelpop.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Dat zou gaaf zijn zeg! Al weet ik niet zo goed hoe ik me een live-show van Mark Ronson moet voorstellen... Maar zijn plaat die hij een aantal weken geleden uitbracht vind ik persoonlijk echt fantastisch! Ziet iemand Mumford and Sons nog komen btw?
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Er is een hoop aan het gebeuren op de Lowlands Facebook, vandaag nieuwe namen dan maar? Anders sowieso morgen...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zijn overigens wel meer artiesten die dat doen, waaronder Enter Shikari, Ozark Henry
Maar dat zijn artiesten die al eens op Lowlands gestaan hebben lijkt mij?
Het is toch wel apart zo vlak voor een aankondiging. Ze staan 7 Augustus ook in Duitsland dus ze zijn nog in de buurt.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Zijn overigens wel meer artiesten die dat doen, waaronder Enter Shikari, Ozark Henry

Maar dat zijn artiesten die al eens op Lowlands gestaan hebben lijkt mij?
Het is toch wel apart zo vlak voor een aankondiging. Ze staan 7 Augustus ook in Duitsland dus ze zijn nog in de buurt.

Jup, het hoeft ook niks te zeggen natuurlijk, maar dat van de ChemBro's is wel opmerkelijk, toch al wat jaren geleden dat ze er stonden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken