Live is Live 2025

Ehhhh nee:rolleyes:

Maar; ik zie het enkel als eenn teken van leven.... Daar ging het mij, en volgens mij ook anderen hier vooral om.

Ik heb ze ook niet gevraagd op mijn blote knieën om aub een naam te delen, om ticketinfo te delen. OF ze 1-2 of 3 dagen doen, of wat dan ook. Ik ben niet gek. Tuurlijk gaan ze niks prijsgeven. Ik zeg enkel; ik had eerder eens contact met ze en ze waren kordaat met reageren> Daarom nu weer eens gepolst of we iets kunnen verwachten. Dat komt er dus blijkbaar aan.
Doe ermee wat je wilt
Feit dat ze reageren stemt positief!

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music en koolket
Nieuws;

Er komt nieuws. nog even geduld!
Ik had de organisatie destijds na TWOD gevraagd of de opnames nog werden uitgebracht. daar reageerden ze toen erg snel op.
Ik heb dus nu gevraagd of we binnenkort nieuws kunnen verwachten. Dat gaat dus gebeuren. Natuurlijk nog geen tijd/verdere hints gekregen. maar er zal iets aankomen. Voor wat het waard is;

Beste Chris,

Bedankt voor je email! Meer informatie over Live is Live 2025 maken we binnenkort bekend. Hou komende weken onze social media kanalen in de gaten.

Met vriendeijke groeten,
Team Live is Live
28 oktober toen ik informeerde naar headliners van live is live festival kreeg ik het korte bericht van de organisatie 'binnenkort meer nieuws'. op 18 november toen ik weer vroeg wanneer er namen zouden komen op live is live kreeg ik volgende variatie: 'hopelijk binnenkort meer nieuws'.
Als ze echt met namen zouden komen dan zouden ze dat ook zeggen aan jou ; namen maken we binnenkort bekend of de eerste namen zal je een van de volgende weken horen. Hou onze social media in de gaten'. Vreemde communicatie.

28 oktober toen ik informeerde naar headliners van live is live festival kreeg ik het korte bericht van de organisatie 'binnenkort meer nieuws'. op 18 november toen ik weer vroeg wanneer er namen zouden komen op live is live kreeg ik volgende variatie: 'hopelijk binnenkort meer nieuws'.
Als ze echt met namen zouden komen dan zouden ze dat ook zeggen aan jou ; namen maken we binnenkort bekend of de eerste namen zal je een van de volgende weken horen. Hou onze social media in de gaten'. Vreemde communicatie.
Inderdaad. Tussen de lijnen van die boodschap lees ik dat het failissement van Live Is Live zal worden aangekondigd op 16 december om 08:37.

• Leuk
Waarderingen: Lowlandicus
Hmmm goed om te horen. Ik houd nog een sprankje hoop. En anders misschien eens een dagje Lokerse ;)

dEUS die integraal worst case scenario speelt hebben ze ook niet. Zou ook wel wat veel zijn, 3 keer in 4 jaar.

Nu dat retro 80s bands goed scoren bv The Human League verkocht onlangs ca 8.000 tickets in Belgie. Waarom niet Duran Duran plaatsen, ze hebben nog ruimte voor hun uk tour om op te warmen.
1734270808401.png

Tegen dan 3 jaar geleden én in Zeebrugge. Naam die vrijwel amper naar België komt. Lijkt mij toch een best goede boeking moesten ze hen hebben.
Maar voor een festival die tegen nog maar 4 jaar zal bestaan toch een zwaktebod om al aan je derde headliner op herhaling te zitten. Toont toch hoe schrikbarend klein je poultje is om uit te vissen.

Ik zie dit festival niet lang meer bestaan. Als het volgend jaar niet de laatste is, dan de editie daarna.

Maar voor een festival die tegen nog maar 4 jaar zal bestaan toch een zwaktebod om al aan je derde headliner op herhaling te zitten. Toont toch hoe schrikbarend klein je poultje is om uit te vissen.

Ik zie dit festival niet lang meer bestaan. Als het volgend jaar niet de laatste is, dan de editie daarna.
Urgentie om het per se te laten doorgaan is er ook niet. Kunnen ze zich extra focussen op de Ed Sheeran shows.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet doorgaat. Maar zou reden zijn om niet tot het uiterste te gaan.

Omdat ze die 2 jaar geleden ook al hadden.
Alle acts die om de twee jaar Rock Werchter bezoeken, zou ik niet te eten willen geven:) Sam Fender, Iggy Pop, Raye, Tamino, Warhaus, Oscar and the wolf (laatste drie bijna zekerheden) voor RW 23-RW 25. En het was 2022 dus volgend jaar is het drie jaar geleden. Je moet meesurfen op de tijdsgeest en de jaren 80 is nu echt in. Plus Duran Duran treden begin juli op in het VK dus ze zijn in de buurt:)

Urgentie om het per se te laten doorgaan is er ook niet. Kunnen ze zich extra focussen op de Ed Sheeran shows.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet doorgaat. Maar zou reden zijn om niet tot het uiterste te gaan.
Dat gaat dan misschien wel in hun gezicht ontploffen. Ik hoop het voor hen dat er alsnog een mooie editie kan aankomen.
Wij Antwerpenaren verdienen dit :D

Users who are viewing this thread