Live is Live 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
De optredens waren vast top maar is het publiek enthousiast? Ik blijf vol jaloezie die show van The National op PkP terugkijken (dat ik dat ooit gemist heb…), met name door de sfeer en energie die die shows losweekten. Een nogal groot verschil met het passieve publiek dat zo’n Live Is Live trekt. Dat zou echt zonde zijn.

Was er niet bij voor dEUS trouwens, hoe was het publiek bij hen? Uitgelaten?
Oké, maar like.. Je bent er toch nog niet geweest, hoezo kun je dan zomaar claimen dat een publiek passief zou zijn? Ik hoorde van m'n vriendengroep ook enkelen die enthousiast terugkeerden van TWOD daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Joslittel

jarne

Support act
14 feb 2013
965
290
Wie zien we hier nog als passende headliners die groot genoeg zijn maar ook weer niet overdreven ;)
Mij lijken Sam fender (al zie ik die eerder volgend jaar pkp doen) en een Angele wel aannemelijke namen voor de overige headliners,
Jullie nog ideetjes?
Editors, Tame impala, Oscar and the wolf,… zouden opzich ook wel namen zijn die bij live is live kunnen passen
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
156
106
Is er eigenlijk een reden voor waarom een leak zoals deze niet eens op de frontpage belandt?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
Is er eigenlijk een reden voor waarom een leak zoals deze niet eens op de frontpage belandt?
Ik gok om de goede relaties te behouden, sowieso met wat voor festival in de Benelux dan ook. Lang geleden dat er inderdaad een leak op de voorpagina is beland.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Ik gok om de goede relaties te behouden, sowieso met wat voor festival in de Benelux dan ook. Lang geleden dat er inderdaad een leak op de voorpagina is beland.
Sowieso een opvallende constatering voor een site die Festileaks heet. Er zijn al meerdere namen bekend, ook voor Graspop, die voor een breder publiek dan ons forumnerds interessant zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Blijkbaar zouden we de 2de headliner ook snel moeten kennen. Die hadden we ook al kunnen ontdekken deze week...
Maar geen idee wie of wat.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Blijkbaar zouden we de 2de headliner ook snel moeten kennen. Die hadden we ook al kunnen ontdekken deze week...
Maar geen idee wie of wat.
Dat ze nu al over 3 dagen communiceren geeft in ieder geval aan dat alle headliners klaar staan. Zal wel meer duiding over komen met die aankondiging van The National.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Volgens mij ook The Smashing Pumpkins naar live is live. Als je dit op zelfde manier ingeeft als The National krijg je ook die pagina. Betekent ook dat Green Day laat aan hun stadiontour begint.
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Dat wordt dan toch een dagje/weekendje Antwerpen. Laat Werchter maar vernieuwen met hun pop headliners maar dat is spijtig genoeg niets voor mij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Volgens mij ook The Smashing Pumpkins naar live is live. Als je dit op zelfde manier ingeeft als The National krijg je ook die pagina. Betekent ook dat Green Day laat aan hun stadiontour begint.
Heb er zelf niets mee, maar ook dit gaan veel Werchtergangers zuur vinden gok ik...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Wie weet valt eerste weekend juli voor sommige acts dan weer te laat?

Edit: blijft altijd wel een stevige periode om te overbruggen, van Rock Am Ring weekend tot 7 juli. En dan nog week erna Mad Cool en NOS.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Wie weet valt eerste weekend juli voor sommige acts dan weer te laat?

Edit: blijft altijd wel een stevige periode om te overbruggen, van Rock Am Ring weekend tot 7 juli. En dan nog week erna Mad Cool en NOS.
Dat doe je alleen als je Nick Cave of Damon Albarn heet. Touren in EU van eind mei tot aan september.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken