Linkin Park

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Ik kan dit toch niet objectief bekijken merk ik. Erg tof om ze weer op een podium te zien staan, zij zingt goed en heeft een rauw randje in haar stem maar haar stem in zoveel zwakker en scheller dan die van Chester. Past niet.

Ik geef het op een festival wel een kans omdat je dan meer wordt meegenomen in de sfeer maar zo op een livestream niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79 en saurus

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
Dit is gewoon heel sterk gezongen. Iedereen die anders beweert laat de nostalgie te veel de bovenhand nemen.
Het is wennen dat wel tga wat tijd nodig hebben. Ik ben wel benieuwd naar het nieuw album. Ik ken haar van haar andere werk ik het gevoel dat de zenuwen ook nu wel serieus spelen. Ze kan echt wel zingen
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
Ze word wel echt beter en beter What i've done klinkt echt goed moet echt wennen omdat ik chester gwn nog steeds in me hoofd hoor maar die nummers blijven geweldig
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
654
834
Slecht is het niet het is gewoon anders, chester was niet te evenaren, maar ik ben wel benieuwd om dit Linkin park ook eens live te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

jarne

Support act
14 feb 2013
1.075
424
Goeie setlist ook! Alleen nog maar nummers van hun eerste 4 platen, beloofd voor de nieuwe tour!
Lying from you ook terug van de partij, persoonlijk favorietje
 
  • On fire
Waarderingen: PreFXDesigns

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Linkin Park met een zangeres blijft toch een gek idee.

Ik wil het wel een kans geven maar ik zie er eigenlijk geen headliner meer in sinds de dood van Chester. Zelfs al laten ze die flauwe muziek van hun laatste albums achterwege.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.766
3.518
Linkin Park met een zangeres blijft toch een gek idee.

Ik wil het wel een kans geven maar ik zie er eigenlijk geen headliner meer in sinds de dood van Chester. Zelfs al laten ze die flauwe muziek van hun laatste albums achterwege.
Ik denk dat de eerste anderhalf jaar een festivaldag met als headliner Linkin Park binnen enkele uren uitverkoopt hoor. Vergeet niet dat de gehele boomergeneratie hiermee is opgegroeid.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.300
2.028
Linkin Park met een zangeres blijft toch een gek idee.

Ik wil het wel een kans geven maar ik zie er eigenlijk geen headliner meer in sinds de dood van Chester. Zelfs al laten ze die flauwe muziek van hun laatste albums achterwege.

Co headliner met bvb een Ghost op Rock Werchter zou perfect werken. Of een dag op de Lokerse. Als ze naar Belgie komen, dan sta ik er sowieso.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Ik denk dat de eerste anderhalf jaar een festivaldag met als headliner Linkin Park binnen enkele uren uitverkoopt hoor. Vergeet niet dat de gehele boomergeneratie hiermee is opgegroeid.
Ja. Ik ook.

Was mijn eerste grote muzikale liefde en Hybrid Theory en Meteora zijn dé albums van mijn puberteit maar ja. Chester he.

En dat dat uitverkoopt twijfel ik niet aan. Puur voor mijn gevoel zal dat gewoon nooit meer hetzelfde kunnen zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken