Line-up

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
He, kijk eens aan. Hebben we hier een hele interessant leak te pakken? Ik zie er niks tussen staan dat niet kan. Enige opvallende vind ik dat Gloryhammer er nog staat en Amenra wel redelijk laag op de poster.

@koekdoos, night ranger staat er speciaal voor joU!

Tegelijkertijd twijfel ik geen seconde: hier teken ik zo voor!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
best eens doorgeven aan de top dat er een typfout in staat dan, my dying bride is verkeerd geschreven
 

doeterniettoe

Playlistbediener
10 sep 2021
7
18
Scherp!! Ik neem aan dat ook deze post vanzelf bij TW of GMM zichtbaar worden, kunnen ze dat mogelijk nog aanpassen voor 23-9...
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
He, kijk eens aan. Hebben we hier een hele interessant leak te pakken? Ik zie er niks tussen staan dat niet kan. Enige opvallende vind ik dat Gloryhammer er nog staat en Amenra wel redelijk laag op de poster.

@koekdoos, night ranger staat er speciaal voor joU!

Tegelijkertijd twijfel ik geen seconde: hier teken ik zo voor!

Als Night Ranger komt, zou dat goddelijk zijn. Dan hoef ik niet speciaal naar Amerika te vliegen (Sweden Rock staan ze ook, maar een festival ver weg heeft niet mijn voorkeur). Leuk dat je me ervoor tagt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

doeterniettoe

Playlistbediener
10 sep 2021
7
18
1632381393698.png
Klopt, 22 september wordt bekend gemaakt dat Avenged Sevenfold de headliner is voor vrijdag en 23 september de volledige line-up.
Zoals ik al zei, 22 sept wordt bekend gemaakt dat Avenged Sevenfold de vierde headliner is, dit staat nu ook op de website.
Vanavond zal de complete line-up bekend gemaakt worden. Dit was een echte leak!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken