Last.fm

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Haha ik heb natuurlijk een paar hits gehoord en die vind ik persoonlijk ruk.
Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat je er van vond. ;p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Steviger dan verwacht haha. Vond het opzich nog wel oké, dat eerste album. De wat recentere nummers die ik wel eens van Miley langs hoorde komen (zoals Wrecking Ball) vind ik behoorlijk slecht. Toch jammer.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
http://www.last.fm/user/visdave34

Is wel wat 'vervuild', aangezien mijn vrouw ook de Sonos gebruikt (die automatisch scrobbelt), maar ach...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Ik heb mijn profiel ook geupdate met de artiesten die ik live gezien heb. Het lijstje is zeker niet compleet, maar als ik langs het rijtje namen ga, prijs ik mezelf toch zeer gelukkig (en ik voel me een beetje oud :lol:).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb mijn profiel ook geupdate met de artiesten die ik live gezien heb. Het lijstje is zeker niet compleet, maar als ik langs het rijtje namen ga, prijs ik mezelf toch zeer gelukkig (en ik voel me een beetje oud :lol:).

haal dat lijstje maar weer weg, ik wordt een beetje misselijk van jaloezie XD
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Hahaha, maar jij hebt nog 14 jaar om daar ruimschoots overheen te gaan! :)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Hahaha, maar jij hebt nog 14 jaar om daar ruimschoots overheen te gaan!
icon_smile.gif

als t ff kan, maar ja ook nog ff de arme student spelen tussendoor, ik zal er ook eens een lijstje op gooien ;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Wauw, leuk lijstje ;). Mijn lijstje zal altijd wel klein blijven aangezien ik meer van de concerten ben dan van de festivals. Heb je toegevoegd trouwens.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik heb mijn profiel ook geupdate met de artiesten die ik live gezien heb. Het lijstje is zeker niet compleet, maar als ik langs het rijtje namen ga, prijs ik mezelf toch zeer gelukkig (en ik voel me een beetje oud :lol:).

5X MUSE k nope nope bye
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Mooi lijstje, ik vind het zelf ook leuk om bij te houden en af en toe weer langs te gaan. Even goede herinneringen opdoen haha
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Hahaha, maar jij hebt nog 14 jaar om daar ruimschoots overheen te gaan!
icon_smile.gif

Goed... Ik heb mijn target voor de komende 10 jaar te pakken(voor zo ver mogelijk)

Edit: ik heb jullie ook even toegevoegd
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>
Ik heb mijn profiel ook geupdate met de artiesten die ik live gezien heb. Het lijstje is zeker niet compleet, maar als ik langs het rijtje namen ga, prijs ik mezelf toch zeer gelukkig (en ik voel me een beetje oud :lol:).

5X MUSE k nope nope bye
Ehm... Wat bedoel je hiermee? :)
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Pankurokku wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>visdave34 wrote:</div><br>
Ik heb mijn profiel ook geupdate met de artiesten die ik live gezien heb. Het lijstje is zeker niet compleet, maar als ik langs het rijtje namen ga, prijs ik mezelf toch zeer gelukkig (en ik voel me een beetje oud :lol:).


5X MUSE k nope nope bye


Ehm… Wat bedoel je hiermee?
icon_smile.gif

Dat ik echt ziek jaloers ben want ik heb ze nog nooit gezien
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Muse is ook een van de weinige bands die ik veel heb geluisterd maar nog nooit heb gezien, maar die doen niet zo veel optredens dit jaar en volgend jaar :/
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
De kans om Muse nog (vaker) te zien, gaat ongetwijfeld nog komen hoor!

Ga ik in de tussentijd even hard twijfelen of ik er € 80 - € 120 voor over heb om Prince voor het eerst live te zien...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ook ik ben fanatiek last.fm gebruiker (en ook jaloers om nog nooit Muse gezien te hebben)!

http://www.last.fm/user/dennis1808
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik heb ook net mn Live gezien aangepast. Ik vind dat ik als 20 jarige al aardig goed op weg ben haha!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Een kleine feature van last.fm die ik wel vet vond maar verder ook best nutteloos is:

http://www.last.fm/user/experionz2/now

Als je in plaats van mijn username (experionz2) je eigen username in de link zet krijg je een speciale pagina te zien met wat je nu aan het afspelen bent. Ziet er best fancy uit, en update automatisch zonder de pagina te reloaden. Handig voor een feestje oid :')
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken