King Gizzard and the Lizard Wizard

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Voor zover ik kan zien heeft deze band nog geen eigen draadje hier op het forum, na de fantastische show in de Gashouder gisteren vind ik dat hoog tijd worden. Vanavond ben ik er weer bij in 013, meer mensen gisteren of vandaag aanwezig?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Setlist van de eerste show deze Europese tour, donderdag in Parijs:



Setlist gisteren in Amsterdam:



Slechts 1 nummer op beide setlists, namelijk Magenta Mountain, verder volledig unieke shows! Heel benieuwd wat ze vanavond voor ons in petto hebben...
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Die live versie van Magma als afsluiter was echt fantastisch trouwens, een van mijn favoriete nieuwe nummers van ze, ging live heel hard
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Een eigen topic voor mijn favoriete band, gaaf! Door een backpack reis mis ik helaas de shows in Amsterdam en Tilburg, maar ben heel blij dat ik net op tijd terug ben voor het concert in Brussel!
Hoop dat jullie een geweldige avond hebben gehad gisteren! :)
 
  • On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Was absoluut erg goed in de Gashouder! Direct starten waar ze op BKS mee eindigden, The Dripping Tap. Fantastisch.

Veel plezier aan de mensen die ze vanavond in Tilburg gaan zien!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Was absoluut erg goed in de Gashouder! Direct starten waar ze op BKS mee eindigden, The Dripping Tap. Fantastisch.

Veel plezier aan de mensen die ze vanavond in Tilburg gaan zien!
Haha ja The Dripping Tap was weer lekker, al vond ik het ook wel een tikje jammer om die opnieuw te horen nadat ze die op BKS al zo fantastisch gedaan hadden, met Stu z'n zwempartijtje in het meer erbij en alles. Dan hoor ik persoonlijk liever iets nieuws. Maar het feestje was er niet minder om, en de setlist in zijn geheel was een hele fijne mix tussen oudere en nieuwere nummers.

Ik stuur vanavond zeker een update als ik terugkom uit Tilburg :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Baal stiekem wel dat ik er gisteren en vandaag niet bij ben. Had best naar de show van gisteren willen gaan, als ik die setlist zo zie. Zelfde geldt voor de shows van Plini die gisteren zijn gestart. Scheelt weer dat KG&TLW vaak genoeg in Nederland speelt, dus volgende keer zijn we er weer bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Haha ik zal goed om me heen kijken. Ik draag een zwart Hang Youth shirt en bruine blouse erover. Maar er kunnen zo 10 mensen zijn die dat dragen vanavond 🤣
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Moest er even inkomen, maar met name het tweede uur was een top show!

Dacht je in de verte gespot te hebben Hannibal 😁

Los Bitchos heeft wel echt een zanger(es) nodig...
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Moest er even inkomen, maar met name het tweede uur was een top show!

Dacht je in de verte gespot te hebben Hannibal 😁

Los Bitchos heeft wel echt een zanger(es) nodig...
Ja ik heb een heel groot deel van de show echt midden voor het podium gestaan, super chill!

Bij de metal songs aan het einde ben ik aan de bar gaan hangen, en een stuk van het nieuwe nummer gefilmd
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
160
217
Keihard gemosht vooraan. Sorry als ik op iemand z'n voeten heb getrapt. Hartstikke mooie show weer :)
 
  • On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik vind het wat overdreven om hier een eigen topic voor te maken, dan kunnen er nog wel een miljoen topics bij. Maar dat ben ik ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Ik vind het wat overdreven om hier een eigen topic voor te maken, dan kunnen er nog wel een miljoen topics bij. Maar dat ben ik ;)
Er zijn toch zat bands met een eigen topic? Ik vind het gewoon leuk om af en toe wat over King Gizz te kunnen plaatsen, en ik wil daar geen topics mee vol spammen die daar niet voor bedoeld zijn…
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Zoals ik al zei, dat vind ik.
Het mag ook best, misschien wil @Oasiss ook 1 voor Suzan en Freek, maar vind het wat overdreven.

Aan de andere kant is het een muziekforum dus zo wat als er voor elke favoriete artiest een topic is ;)
 
  • On fire
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken