Jera On Air 2026

Blij met Converge. Ik vond Basement ook erg goed als voorprogramma van Knocked Loose eerder dit jaar.

Toffe line-up tot nu toe, als het meezit qua de rest van de undercard ben ik zeker een dag bij. Vind alle headliners tof dus de dag maakt me nog niet eens zo heel erg uit.

Na de geloste poster van Impericon Festival; We Came As Romans en Thornhill lijken me wel gruwelijk op Jera!

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Touché Amoré, Ways Away, Casey en Xiao spelen allen shows in Europa in Juni. Zie die allemaal graag op de lineup verschijnen.

Touché Amoré de dinsdag voor Jera nu met een show in Amsterdam. De dag erna hun laatste show van de Europese tour in Duitsland.
De losse show maakt de kans niet bepaald groter voor Jera, maar wie weet plakken ze er nog een show op Jera aan vast voordat ze terug vliegen naar de VS.

... ik mis nog de (NY) hardcore, de roots tussen de namen. Biohazard en Agnostic Front touren door de EU komende zomer. En Cro-mags, Earth Crisis, CIV, H2O, Murphys Law, Death Before Dishoner, Bulldoze, Gorilla Biscuits, Death Before Dishonor, Blood For Blood...

Drain, The Dillinger Escape Plan, Scowl, Loathe, The Plot In You mogen van mij doorkomen van Graspop, en Boundaries en The Story So Far heel graag van Rock am Ring.

Verder dropt Outbreak Festival aankomende Zondag om 7 uur namen van de lineup. Daar kunnen zowel afvallers als kanshebbers bijzitten, aangezien die op de Zaterdag en Zondag in het Jera weekend zitten

• Leuk
Waarderingen: fred alweer.. en Nelios
Drain, The Dillinger Escape Plan, Scowl, Loathe, The Plot In You mogen van mij doorkomen van Graspop, en Boundaries en The Story So Far heel graag van Rock am Ring.

Verder dropt Outbreak Festival aankomende Zondag om 7 uur namen van de lineup. Daar kunnen zowel afvallers als kanshebbers bijzitten, aangezien die op de Zaterdag en Zondag in het Jera weekend zitten
Outbreak; nooit van gehoord. Mooi om iets nieuws te ontdekken. Zelf houd ik Vainstream, Impericon, Tuska, Copenhell en The Mighty Sound in de gaten. Zo kan ik al van aantal acts zeggen OF en wanneer ze op Jera staan.
Als er nog leden hier zijn met "nieuwe" NY hardcore bands; altijd welkom, zoiets als Combust.

Ik zou het enorm vet vinden mocht Jera iets meer de Outbreak kant op gaan

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Outbreak; nooit van gehoord. Mooi om iets nieuws te ontdekken. Zelf houd ik Vainstream, Impericon, Tuska, Copenhell en The Mighty Sound in de gaten. Zo kan ik al van aantal acts zeggen OF en wanneer ze op Jera staan.
Als er nog leden hier zijn met "nieuwe" NY hardcore bands; altijd welkom, zoiets als Combust.
OH boy, een hoop te ontdekken, ze posten ongeveer alle sets op YouTube, echt heel gaaf!

Outbreak doet elk jaar ook wel wat unieke bookings, en inderdaad een overlap qua weekend.
Ik gok wel op Trapped Under Ice, waaruit Turnstile ontstaan is. Die spelen deze maand nog in Nederland, dus het is logisch dat ze daarom nog niet aangekondigd zouden zijn.

The Story So Far zou ik ook wel héél graag zien, net als Dillinger nog eens... Maar dat zijn wel headline/sub-kleppers, maar dat begint al redelijk vol te staan, dus ik vrees dat we die niet gaan kunnen aanvinken.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Stuur La Dispute, Dying Wish, Haywire Boundaries, Initiate, Whispers, Ways Away maar door hoor. Lionheart zal ook wel weer komen, maar mogen van mij gerust een jaar overslaan

Landmvrks, Social Distortion, Agnostic Front, Suicidal Tendencies, Black Veil Brides, Dog Eat Dog en Future Palace mogen allemaal doorkomen

Users who are viewing this thread