Jera on Air 2025

Bizar dat de donderdag het slechtst verkoopt, ik vind die dag echt stukken sterker dan de overige dagen
snap dat een donderdag altijd wel moeilijker te verkopen is dan een weekend dag, maar toch..
in ieder geval fijn nieuws dat het festival goed verkoopt :)
Linkin park speelt die dag ook

• Wow
Waarderingen: Loek123
Ik zat even de Appic app te bekijken en zie tot mijn verbazing dat er een aantal wijzigingen in de timetable zijn.

letlive. en Fidlar zijn geswitcht. Hierdoor clasht letlive. nu met Bullet en niet meer met The Ghost Inside. Paleface Swiss en Pain of Truth clashen niet meer met elkaar. Deafheaven en Slope zijn geswitcht. Weet niet of jullie nog andere dingen zien zo?

Wel fijn dat ik nu letlive. en The Ghost Inside beide kan zien, alleen had ook wel graag Bullet gezien 😅 Zelfde voor Paleface en Pain of Truth, alleen clasht Pain of Truth nu ook deels met Polaris?
Thrice en Deafheaven kan ik nu ook beide zien wat top is, alleen gaat dit ten koste van Poppy, waar ik ook wel benieuwd naar was.

Ik zat even de Appic app te bekijken en zie tot mijn verbazing dat er een aantal wijzigingen in de timetable zijn.

letlive. en Fidlar zijn geswitcht. Hierdoor clasht letlive. nu met Bullet en niet meer met The Ghost Inside. Paleface Swiss en Pain of Truth clashen niet meer met elkaar. Deafheaven en Slope zijn geswitcht. Weet niet of jullie nog andere dingen zien zo?

Wel fijn dat ik nu letlive. en The Ghost Inside beide kan zien, alleen had ook wel graag Bullet gezien 😅 Zelfde voor Paleface en Pain of Truth, alleen clasht Pain of Truth nu ook deels met Polaris?
Thrice en Deafheaven kan ik nu ook beide zien wat top is, alleen gaat dit ten koste van Poppy, waar ik ook wel benieuwd naar was.
Ik vind het er ook niet echt beter op geworden. Ondertussen laat je 2 Nederlands acts met zelfde fan groep nog steeds clashen. Call it off en ST.plaster

Voor mij echt rampzalige switches. 🥲 Begrijp de Slope en Deafheaven switch ook totaal niet. De Letlive. Fidlar switch lijkt me ook niet dat hier veel mensen blijer mee zullen zijn.

Voor mij echt rampzalige switches. 🥲 Begrijp de Slope en Deafheaven switch ook totaal niet. De Letlive. Fidlar switch lijkt me ook niet dat hier veel mensen blijer mee zullen zijn.
Op donderdag kon het inderdaad niet ongelukkiger uitpakken voor mij persoonlijk. Ik hoef pas rond 18:45 op het terrein te zijn dus wordt veel camping life die middag. De andere dagen wel zeer content met de wisselingen.

Dit jaar voor het eerst een dagje Jera (zaterdag). Vroeger altijd te vinden op Groez, en kijk sindsdien ieder jaar wel licht kwijlend naar de line-up van JOA. Helaas altijd financieel een uitdaging geweest zo dicht bij Best Kept Secret. Dit jaar lukt het, ben benieuwd naar de ervaring!

Vind persoonlijk dat ze een prima line-up hebben neergezet. Zijn een paar grote namen die rond Jera touren die ze niet hebben zoals A Day To Remember, Spiritbox, Lorna Shore, Falling In Reverse. Maar uiteindelijk hebben ze verder bijna alles wat er zou moeten staan qua namen in mijn ogen. Verder ben je natuurlijk gewoon heel erg afhankelijk wat er tourt die periode.
Dat ze Ronnie lekker thuislaten. :rolleyes: Met z'n tough guy shitcore.

Ben benieuwd wanneer we een plattegrond krijgen. Erg nieuwsgierig naar de indeling van dit jaar met die nieuwe stage

Edit:

Is blijkbaar in de Appic app te vinden 😁

1000044556.jpg

Ik ga voor het eerst een dagje werken op Jera, heb er zin in!
Iemand tips voor zaterdag?

Ik ga voor het eerst een dagje werken op Jera, heb er zin in!
Iemand tips voor zaterdag?
Dayseeker, is wat moderne muzikalere pierce the veil
Poppy, teveel genres om ze ergens in te delen
High vis, angry pointing fingers, wat zoals the story so far
Knocked loose, gebroken de tent uit strompelen
Turnstile, afsluiten met een dansje

Zaterdag zit echt goed vol, ga gewoon een tent in en je zal wel iets goed zien.

• Leuk
Waarderingen: Cootje en Nelios
Ticket voor de zaterdag is binnen! Ik ben een Jera groentje dus ben heel erg benieuwd :)
Vooral het ticket gekocht om Turnstile, Knocked Loose, High Vis, Denzel Curry en Deafheaven te zien

We nog een vraagje: Bovenstaande acts spelen allemaal direct na elkaar, niet heel chill maar het is niet anders. Hoe is het een beetje qua drukte als je bij de start van het concert de Eagle binnen loopt? Is het bomvol of wel te doen? Kan me voorstellen dat gezien de populariteit Turnstile en Knocked Loose flink druk zullen worden.

Omdat we niet meer thuis kunnen komen willen we ook nachtje op de camping verblijven. Helaas is dat meteen 40 euro pp wel. Controleren ze hier streng op? Bij BKS weet ik dat je volgens mij prima zonder camping ticket zou kunnen overnachten daar in theorie (mits iemand anders een tent voor je opzet)

Thanks alvast, zin in!

Users who are viewing this thread