Jera on Air 2025

Is er een dresscode? Een vriendin heeft me daarover verteld, maar ik vraag het liever aan jullie want ik vind het een beetje vreemd

Is er een dresscode? Een vriendin heeft me daarover verteld, maar ik vraag het liever aan jullie want ik vind het een beetje vreemd
Ben beniuwd wat die vriending heeft verteld.
Vorig jaar op donderdag was het voor sommige carnaval met Electric Callboy op de affiche, voor anderen is het gewoon short en zwarte band tshirt. Alles kan zowat. Echte dresscode? Dat is er niet.

• Leuk
Waarderingen: Onne
Elke dag vers ondergoed (al is het maar om de mama blij te maken) en de rest is vrij in te vullen.

Op Appic staan de artiesten alvast in de goede volgorde per stage, dus ik verwacht dat de Timetable niet meer lang op zich laat wachten :). Iemand die tijd heeft om de clashfinder toevallig aan te passen haha?

Heb hem zelf even aangepast, we missen als het klopt op donderdag en zaterdag nog een naam in the Hawk en op vrijdag in the Sparrow nog 1 naam. Ik ga nog even nadenken in welke volgorde deze komen.

Op Appic staan de artiesten alvast in de goede volgorde per stage, dus ik verwacht dat de Timetable niet meer lang op zich laat wachten :). Iemand die tijd heeft om de clashfinder toevallig aan te passen haha?
Alfabetisch toch?

Heb hem zelf even aangepast, we missen als het klopt op donderdag en zaterdag nog een naam in the Hawk en op vrijdag in the Sparrow nog 1 naam. Ik ga nog even nadenken in welke volgorde deze komen.
Merci! ;) Wel echt heel bummed out dat Fat Dog zou clashen met Turnstile. Ook enkele vreemde keuze's. Donderdag bijvoorbeeld Alien Ant Farm op no barrier en Paleface niet. Laat ons hopen dat er nog zaken veranderen! ;)

Merci! ;) Wel echt heel bummed out dat Fat Dog zou clashen met Turnstile. Ook enkele vreemde keuze's. Donderdag bijvoorbeeld Alien Ant Farm op no barrier en Paleface niet. Laat ons hopen dat er nog zaken veranderen! ;)
Hoe haal je hier nu clashes uit?

Hoe haal je hier nu clashes uit?
Ik durf met 90% zekerheid wel te zeggen dat de volgorde voor de Eagle, Vulture en Buzzard wel kloppen aangezien ze zo in die volgorde in de app staan. (en ook wel in een logische volgorde) Voor de Hawk en Sparrow moeten er nog namen bijkomen, daar kunnen nog wel wat wisselingen inzitten.

Ik durf met 90% zekerheid wel te zeggen dat de volgorde voor de Eagle, Vulture en Buzzard wel kloppen aangezien ze zo in die volgorde in de app staan. (en ook wel in een logische volgorde) Voor de Hawk en Sparrow moeten er nog namen bijkomen, daar kunnen nog wel wat wisselingen inzitten.
Bij mij staan die gewoon op alfabet?

Weet iemand hier waar je gewoon voor 1 dag kan parkeren? Wij gaan alleen donderdag vanwege weekeinddienst (met een brakke vrijdag)🙄

Weet iemand hier waar je gewoon voor 1 dag kan parkeren? Wij gaan alleen donderdag vanwege weekeinddienst (met een brakke vrijdag)🙄

VANAF DEURNE​

Er rijden pendelbussen vanaf treinstation Deurne die je naar het festival in Ysselsteyn brengen. Deze pendelbussen zullen op donderdag, vrijdag en zaterdag heen en weer rijden. Op zondag zullen er bussen vanaf het festivalterrein naar het station rijden. Voor een kleine vergoeding word je bij het festivalterrein gedropt. De bussen zullen om het half uur rijden.

Bestel hier je tickets voor de shuttlebus vanuit het station (1 ticket is geldig voor 1 retour). Deze tickets zijn ook op het station beschikbaar.

Bustijden Treinstation Deurne - Festival shuttlebussen:
Donderdag: 09:00 - middernacht
Vrijdag: 10:00 - 01:10 's nachts
Zaterdag: 10:00 - 01:10 's nachts

Zondag: 08:00 - 12:00 's middags

Let op: houd rekening met beperkt openbaar vervoer in de avonduren. Laatste trein in Deurne richting Eindhoven gaat om 23:35

De pendelbussen rijden in samenwerking met Hebben Tours

Vorig jaar reden er dus pendelbussen vanuit Deurne naar Jera, daar kon je wel dag parkeren. Weet alleen niet hoe duur dit is.

Users who are viewing this thread