Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben beniuwd wat die vriending heeft verteld.
Vorig jaar op donderdag was het voor sommige carnaval met Electric Callboy op de affiche, voor anderen is het gewoon short en zwarte band tshirt. Alles kan zowat. Echte dresscode? Dat is er niet.
Op Appic staan de artiesten alvast in de goede volgorde per stage, dus ik verwacht dat de Timetable niet meer lang op zich laat wachten . Iemand die tijd heeft om de clashfinder toevallig aan te passen haha?
Heb hem zelf even aangepast, we missen als het klopt op donderdag en zaterdag nog een naam in the Hawk en op vrijdag in the Sparrow nog 1 naam. Ik ga nog even nadenken in welke volgorde deze komen.
Op Appic staan de artiesten alvast in de goede volgorde per stage, dus ik verwacht dat de Timetable niet meer lang op zich laat wachten . Iemand die tijd heeft om de clashfinder toevallig aan te passen haha?
Heb hem zelf even aangepast, we missen als het klopt op donderdag en zaterdag nog een naam in the Hawk en op vrijdag in the Sparrow nog 1 naam. Ik ga nog even nadenken in welke volgorde deze komen.
Merci! Wel echt heel bummed out dat Fat Dog zou clashen met Turnstile. Ook enkele vreemde keuze's. Donderdag bijvoorbeeld Alien Ant Farm op no barrier en Paleface niet. Laat ons hopen dat er nog zaken veranderen!
Merci! Wel echt heel bummed out dat Fat Dog zou clashen met Turnstile. Ook enkele vreemde keuze's. Donderdag bijvoorbeeld Alien Ant Farm op no barrier en Paleface niet. Laat ons hopen dat er nog zaken veranderen!
Ik durf met 90% zekerheid wel te zeggen dat de volgorde voor de Eagle, Vulture en Buzzard wel kloppen aangezien ze zo in die volgorde in de app staan. (en ook wel in een logische volgorde) Voor de Hawk en Sparrow moeten er nog namen bijkomen, daar kunnen nog wel wat wisselingen inzitten.
Ik durf met 90% zekerheid wel te zeggen dat de volgorde voor de Eagle, Vulture en Buzzard wel kloppen aangezien ze zo in die volgorde in de app staan. (en ook wel in een logische volgorde) Voor de Hawk en Sparrow moeten er nog namen bijkomen, daar kunnen nog wel wat wisselingen inzitten.
Er rijden pendelbussen vanaf treinstation Deurne die je naar het festival in Ysselsteyn brengen. Deze pendelbussen zullen op donderdag, vrijdag en zaterdag heen en weer rijden. Op zondag zullen er bussen vanaf het festivalterrein naar het station rijden. Voor een kleine vergoeding word je bij het festivalterrein gedropt. De bussen zullen om het half uur rijden.
Bestel hier je tickets voor de shuttlebus vanuit het station (1 ticket is geldig voor 1 retour). Deze tickets zijn ook op het station beschikbaar.