Gewoon mooi dat het allemaal kanK3 en BKS + Lowlands in 1 lijstje. Dit forum blijft verbazen...![]()
Gewoon mooi dat het allemaal kanK3 en BKS + Lowlands in 1 lijstje. Dit forum blijft verbazen...![]()
Ik voel deze! Gelukkig in vooral Ekko nog wel regelmatig fijne artiesten voor minder dan € 20. Het is daar alleen vaak zo verzengend heet binnen. Tolhuistuin ook vaak leuke opties.Tickets voor The B-52's zijn binnen!
Voor mijn doen nog maar erg weinig op de planning staan dit jaar. Vind het met de stijgende prijzen vaak het geld niet meer waard omdat ik het bijvoorbeeld al heb gezien.
K3 Originals | 9 april 2026 | Ahoy Arena Rotterdam
Tame Impala | 4 mei 2026 | Ziggo Dome Amsterdam
Best Kept Secret | 12, 13, 14 juni 2026 | Beekse Bergen Hilvarenbeek
The B-52’s | 25 juni 2026 | TivoliVredenburg Ronda Utrecht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2026 | 21, 22, 23 augustus 2026 | Evenemententerrein Walibi World Biddinghuizen
K3 en BKS + Lowlands in 1 lijstje. Dit forum blijft verbazen...![]()
Ik vind het oprecht jammer om te moeten zeggen, maar: same. Verzadiging is natuurlijk een ding, maar het zijn toch vooral de prijzen die ervoor zorgen dat ik nu veel selectiever ben geworden. Vroeger stond ik elke week wel ergens in een zaaltje en vond ik het bv geen probleem om bepaalde Belgische bands quasi elk jaar wel eens te gaan kijken, maar dat zit er nu steeds minder in. Een gevolg van de stijgende prijs van dat soort concerten zelf, maar ook door de exploderende prijzen van grote shows die de kleinere wegconcurreren. Mijn budget voor concerten/festivals is zeker niet kleiner geworden, maar je kan er gewoon veel minder dingen voor zien.Voor mijn doen nog maar erg weinig op de planning staan dit jaar. Vind het met de stijgende prijzen vaak het geld niet meer waard omdat ik het bijvoorbeeld al heb gezien.
Ook twee van mijn favoriete zalen om artiesten te zien! Samen met Paradiso bovenzaal en Rotown (vooraan bij het podium is het meestal prima toeven daar).Ik voel deze! Gelukkig in vooral Ekko nog wel regelmatig fijne artiesten voor minder dan € 20. Het is daar alleen vaak zo verzengend heet binnen. Tolhuistuin ook vaak leuke opties.
+ 26/03 DEADLETTER - Paradiso11/03 Dressed Like Boys - Patronaat
06/04 The Haunted Youth - Paradiso
10-12/04 Rewire - Den Haag
17-19/04 Motel Mozaique - Rotterdam
22/04 Rosalia - Ziggo Dome
23/04 The Twilight Sad - Tivoli Vredenburg
28/05 Joep Beving - Philharmonie Haarlem
04-06/06 Primavera Sound - Barcelona
12-14/06 Best Kept Secret - Beekse Bergen
18/06 Guns N' Roses - Ziggo Dome
24/06 A Perfect Circle - AFAS Live
19/07 QOTSA & SOAD - Warschau
13-15/08 Way Out West - Gothenburg
De truc met die loterijen is nadat de tickets zijn toegewezen even de gewone webpagina (dus niet de app) blijven verversen. Op een gegeven moment zie je ze daar als ''gereserveerd'' staan en kun je ze aanklikken. Als de winnaar van de loterij zijn betaling dan niet afmaakt verschijnen ze weer als te koop en ben je de eerste die ze in je mandje kan gooien.Show in Brussel was helaas ook onbegonnen werk op Ticketswap (indd altijd 600+ mensen per ticket).
live is nog veel beter+ 26/03 DEADLETTER - Paradiso
Heb deze band vandaag pas ontdekt aan de hand van hun nieuwe album. Wat een lekkere plaat!
Ja, begrijpelijke keuze wel. Gezien de inflatie die bij concerten/festival het laatste decennium een stuk hoger ligt dan bij andere productenVoor mijn doen nog maar erg weinig op de planning staan dit jaar. Vind het met de stijgende prijzen vaak het geld niet meer waard omdat ik het bijvoorbeeld al heb gezien.