Ik heb een ticket gekocht voor ...

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Waren de lagere rijen op de tribunes bij jullie nog beschikbaar?
Of misschien zijn deze nog niet opengesteld in presale?
Als ik wilde had ik wat ik ook wilde kunnen kopen. Heb voor staanplaatsen Roger Waters 1e ring € 54 en Robbie Williams staanplaatsen € 98 gekozen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Als ik wilde had ik wat ik ook wilde kunnen kopen. Heb voor staanplaatsen Roger Waters 1e ring € 54 en Robbie Williams staanplaatsen € 98 gekozen.
Alright! Dan toch al de deur uit dan...

Voor Roger Waters toch maar beslist om voor de eerste ring (balkon) te gaan, op de eerste rij.
Ter info: heb gezien dat de VIP Copper plaatsen zich bevinden op de tribune in de draai (al de rest VIP op het middenplein). Men gaat dus precies er van uit dat die draai de beste zichtbaarheid oplevert, dus heb voor het balkon net erboven gekozen! 🙂
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Uiteindelijk beslist om Robbie te laten voor wat het is. Alle goede plaatsen (naar mijn normen) zijn in het Sportpaleis al uitverkocht...
Dat belooft voor diegenen die een ticket proberen kopen via de algemene verkoop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Uiteindelijk alsnog beslist voor Roger Waters in Sportpaleis. De datum kwam wat beter uit tov de Ziggo. Er was wel al wat weg in de vvk zag ik.... Zal wel uitverkopen denk ik...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Uiteindelijk alsnog beslist voor Roger Waters in Sportpaleis. De datum kwam wat beter uit tov de Ziggo. Er was wel al wat weg in de vvk zag ik.... Zal wel uitverkopen denk ik...
Welke plaatsen heb je uiteindelijk gekozen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Welke plaatsen heb je uiteindelijk gekozen?
Uiteindelijk toch gekozen voor zitplaatsen van 96 Euro. Zitten mooi in het midden voor het podium. Geef eigenlijk nooit meer dan 100 Euro uit voor concerten. Staanplaatsen doen we eigenlijk (bijna) nooit meer.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Uiteindelijk toch gekozen voor zitplaatsen van 96 Euro. Zitten mooi in het midden voor het podium. Geef eigenlijk nooit meer dan 100 Euro uit voor concerten. Staanplaatsen doen we eigenlijk (bijna) nooit meer.
Ik vond het uiteindelijk toch moeilijk beslissen, dus ben wel benieuwd of we de juiste keuze hebben gemaakt...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Waarom als ik vragen mag?
Politieke statements. Vond 't best aan de prijs, maar zag dat het 78 euro voor zitten was en dat vind ik dan nog best te doen. Ik weet daarnaast ook niet of ik dan überhaupt kan (aangezien er een kans is dat ik dan in het buitenland zit), dus dat maakte het wat lastiger. Maar stel ik kan niet, raak ik 'm vast wel kwijt.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en PJ

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Maar Dave. Als jij in het buitenlands zit, wie moet dan de announcements maken... Jij kan helemaal niet weg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken