Ik heb een ticket gekocht voor ...

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
22-01-2015 De Staat (Bibelot, Dordrecht)
07-03-2015 Ian Siegal (Bibelot, Dordrecht) *
26-03-2015 Golden Earring (Kunstmin, Dordrecht)
17-04-2015 System of a Down (Ziggo Dome, Amsterdam) *
18-04-2015 Kenny Wayne Shepherd (De Boerderij, Zoetermeer) *

* = nieuw in de lijst
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
05-05-2015 AC/DC GelreDome Arnhem

(was er tijdig bij, nu melding dat het al is uitverkocht)
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
AC/DC - Gelredome
The Who - Ziggo Dome
Nick Mulvey - Effenaar
Stu Larson - Effenaar
Oscar and the wolf - Doornroosje

Mooi lijstje al zeg ik het zelf :)!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
05-02-2015 Alt-J, HMH Amsterdam
22-03-2015 Sting/Paul Simon, Ziggo Dome Amsterdam
26-04-2015 Typhoon, Effenaar Eindhoven
10-06-2015 ACDC, Keulen
01-07-2015 The Who, Ziggo Dome

En hopelijk zaterdag kaartjes voor Chet Faker, maar dat is nog even afwachten.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Indiestadpas is binnen, dus op de planning staat:

08-01-2015 Tee Pee Records Night (Harsh Toke, Comet Control), Paradiso [Misschien]
20-01-2015 Cymbals Eat Guitars, Paradiso Noord
01-02-2015 Waxahatchee, Paradiso
12-02-2015 RAWK! Festival (Twin Peaks e.a.), Paradiso Noord
11-03-2015 Spain - Paradiso,
22-03-2015 Evan Dando, Paradiso Noord
30-04-2015 Godspeed You! Black Emperor, Paradiso
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Indiestadpas, wat is dat?
Pasje van Paradiso waar je naar minimaal 52 concerten in een jaar kan voor 25 euro. http://www.indiestad.nl/?p=4737
En aangezien GY!BE los al 25 euro kost vond ik het wel een goede deal. Zo zie je nog eens dingen waar je anders niet snel heen gaat.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Oh dat is echt vet goedkoop! Als je in de buurt van Paradiso woont is dat sowieso een goede deal, maar ja elke maand naar Paradiso is al een heel gedoe met de trein enzo. Zou wel tof zijn als Doornroosje ook zoiets had :f
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Oh dat is echt vet goedkoop! Als je in de buurt van Paradiso woont is dat sowieso een goede deal, maar ja elke maand naar Paradiso is al een heel gedoe met de trein enzo. Zou wel tof zijn als Doornroosje ook zoiets had :f

Of als de Effenaar zo'n pasje had..... oh wacht die boeken nooit iets interessants. Zelden goeie concerten hier in het zuiden van het land.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Oh dat is echt vet goedkoop! Als je in de buurt van Paradiso woont is dat sowieso een goede deal, maar ja elke maand naar Paradiso is al een heel gedoe met de trein enzo. Zou wel tof zijn als Doornroosje ook zoiets had :f

Of als de Effenaar zo’n pasje had….. oh wacht die boeken nooit iets interessants. Zelden goeie concerten hier in het zuiden van het land.

Dat het hier minder is ben ik met je eens, maar ook zitten er soms echt toffe dingen tussen. 013 boekt aardig, Doornroosje heeft vaak genoeg leuke dingen en ook Effenaar doet aardig mee. Maar het is in utrecht en Amsterdam inderdaad wel beter. Is ook logisch natuurlijk daar wonen de meeste mensen en is de markt het grootst. In het zuiden hebben we het hier nog niet heel slecht denk ik. Noorden en Oosten heeft het ook niet breed voor zo ver ik weet
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
nou moet zeggen, Oosterpoort valt niet tegen hoor ^^
Maar inderdaad hele goede deal.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Mwah, ligt niet per se aan de plaats. Rotterdam en Den Haag hebben ook niet echt een geweldig poppodium. In Brabant is 013 wel goed voor het hardere werk, Limburg heeft nooit iets bijzonders en Zeeland volgens mij überhaupt niks, laat staan iets bijzonders. Niet al te best in het zuiden nee :p. Gelukkig kan ik tegenwoordig lopend naar Roosje/Merleyn en daar hebben ze wel vaak toffe shit.

Groningen is ook wel oke met Vera en Oosterpoort, maar het beste kun je in Amsterdam of Utrecht wonen inderdaad.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Holy fuck, dat indiestadpas ziet er vet uit, ook echt vet dat het niet uitmaakt of het concert uitverkocht is, als je maar op facebook op tijd aanmeldt.
@pwoperfish ik raad ook Sleater-Kinney aan, die hebben een reünie na 10 jaar en zijn imo één van de meest consistente rockbands aller tijden (de eerste release heeft wat "rough edges", maar is ook erg goed).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat het hier minder is ben ik met je eens, maar ook zitten er soms echt toffe dingen tussen. 013 boekt aardig, Doornroosje heeft vaak genoeg leuke dingen en ook Effenaar doet aardig mee. Maar het is in utrecht en Amsterdam inderdaad wel beter. Is ook logisch natuurlijk daar wonen de meeste mensen en is de markt het grootst. In het zuiden hebben we het hier nog niet heel slecht denk ik. Noorden en Oosten heeft het ook niet breed voor zo ver ik weet

Ik had het ook specifiek over de Effenaar. 013 is de hemel voor mensen die van dat soort muziek houden, voor mij is het minder interessant. Doornroosje boekt altijd zeer scherp, daar staan vaak leuke namen. Toch zijn mijn concerten altijd in Amsterdam/Utrecht met enige uitzonderingen natuurlijk.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik raad ook Sleater-Kinney aan, die hebben een reünie na 10 jaar en zijn imo één van de meest consistente rockbands aller tijden (de eerste release heeft wat “rough edges”, maar is ook erg goed).
Klinkt niet verkeerd nee. Volgens mij had je ze ook al in het albums van 2015 topic genoemd? Ook maar een kijkje nemen als het uitkomt, thanks.
Er gaan trouwens om 12:00 online nog een aantal pasjes in de verkoop. Voor de late beslisser.

En nu maar weer ontopic denk :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
JA, misschien moet ik dit hier niet schrijven. Maar, noemenswaardig dat ik voor de 1ste keer naar een concert ga met mijn dochtertje.
Het is dan geen AC/DC of zo, maar K3 ;)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
JA, misschien moet ik dit hier niet schrijven. Maar, noemenswaardig dat ik voor de 1ste keer naar een concert ga met mijn dochtertje.
Het is dan geen AC/DC of zo, maar K3
icon_wink.gif

Oordoppen in en verrekijker mee?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
JA, misschien moet ik dit hier niet schrijven. Maar, noemenswaardig dat ik voor de 1ste keer naar een concert ga met mijn dochtertje.
Het is dan geen AC/DC of zo, maar K3
icon_wink.gif

Nog steeds vele malen beter dan Justin Bieber of zo XD
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken