Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Maar mijn back-up van mijn concertagenda hier is nu ook weg doordat de data van afgelopen maanden is verdwenen...

OT: Net een Le Guess Who? passe partout aangeschaft (vandaag is de laatste dag dat dat voor 100 euro kan)

Ik zou zeker naar Le Guess Who gaan John, supergoeie lineup. Ik twijfel alleen nog hoeveel dagen ik ga. Minimaal 1 en maximaal 4 denk ik.
Ja maar ik zit nog even te kijken hoe ik het met reizen ga doen. Slapen in Utrecht vind ik ook een beetje duur worden en weet niet of ik zo laat s nachts nog naar huis kan met het OV.

+ 21 December - Jacco Gardner, Alamo Race Track, Amber Arcades (Paradiso)
Ze hebben een hoop Nederlandse bands in december in Paradiso staan.

06 September - Polar Bear & Stuff. @ TivoliVredenburg
07 September - Foals @ Melkweg
17 September - Brand New (eventueel want gratis met Melkweg jaarlidmaatschap)
24 September - Sufjan Stevens @ Carré
24 Oktober - Patti Smith @ TivoliVredenburg
29 Oktober - Speedy Ortiz @ Bitterzoet
02 November - Beach House @ Paradiso
19-22 November - Le Guess Who? Festival

Ik was net een te dag te laat voor de subba korting voor Incubate, dus nu moet ik nog maar even zien hoeveel dagen mijn portemonnee gaat toelaten.
Verdomme ik heb echt het idee dat ik iets vergeet.

+
Death Cab For Cutie - TivoliVredenburg
en hoogst waarschijnlijk vrijdag Echo & The Bunnymen checken in Maastricht/Bruis Festival

Tickets voor Bring Me The Horizon zijn binnen! !

16-10 Odesza Paradiso
30-10 Catch Festival Tivoli
31-10 Oscar and the wolf Sportpaleis
07-11 Half Moon Run Tolhuistuin
21-11 Bring me the horizon 013

11-09-2015 - Frank Turner Solo @ Bar Backstage A'Dam (Voor 45 man :D)
20-10-2015 Fall Out Boy @ HMH
21-11-2015 Bring Me The Horizon @013 Tilburg
10-12-2015 Florence+The Machine @ Ziggodome

:D

Jammer dat BMTH op dezelfde dag is als Speedfest. Wil die mannen ook weleens zien, alhoewel de nieuwe nummers wel echt extreem kut zijn. Zullen ook wel festivals gaan doen in 2016 lijkt me.

11-09 // Baio // Bitterzoet
18-09 // Beirut // Paradiso
24-09 // Sufjan Stevens // Carre
02-10 // Popronde // ’s-Hertogenbosch
24-10 // Yo La Tengo // Paradiso
05-11 // the Thurston Moore Band // Tolhuistuin
09-11 // Father John Misty // Paradiso
15-11 // Death Cab for Cutie // TivoliVredenburg
20 of 21-11 // Le Guess Who // TivoliVredenburg
29-11 // A Winged Victory for the Sullen // Theaters Tilburg

05/09 - Lamb, Bruis Festival Maastricht
19/09 - Sufjan Stevens, Colosseum Theater (zit erover te denken om ook nog 'n kaartje voor Carré te kopen op Ticketswap maar dat zie ik tegen die tijd wel)
22/10 - Metz, Doornroosje
13/11 - Chvrches, Melkweg

En verder staan deze dingen nog op m'n verlanglijstje:
14/09 - Incubate (o.a. Sun Kil Moon, Merzbow en The Soft Moon)
07/10 - Kacey Musgraves, Paradiso
02/11 - Beach House, Paradiso
19-22/11 - Le Guess Who?

Black Lies wrote:
+ Chvrches in de Melkweg
Pfff, loop jij nu ook al weg met die zoetsappige synthpop? Had ik niet verwacht met je voorliefde voor shoegaze en hiphop.

Heb jij een hekel aan Chvrches dan Matthijs? Ik vindt ze niet overrated, prima bandje!

MRMantel wrote:
Black Lies wrote:
+ Chvrches in de Melkweg
Pfff, loop jij nu ook al weg met die zoetsappige synthpop? Had ik niet verwacht met je voorliefde voor shoegaze en hiphop.

Heb jij een hekel aan Chvrches dan Matthijs? Ik vind ze niet overrated, prima bandje!
Nouja. een hekel.. Ik begrijp niet wat mensen er zo boeiend aan vinden. Het is nou niet echt bijzondere synthpop en die zangeres heeft zo'n irritante piepstemmetje. Beetje categorie Taylor Swift, misschien verklaart dat iets, wat Jeroen betreft.

Haha, ik hou wel van synthpop. Pet Shop Boys, The Knife, Empire of the Sun enzo vind ik ook best leuk. Als je haar stem niks vindt houdt het al gauw op met dat album ja, maar ik vind hun debuutplaat erg goed. Op Pukkelpop viel de show helaas in het water, maar heb erg veel zin om ze alsnog live te gaan zien.

The Knife doet artistiek wel heel wat interessantere dingen dan Chvrches, die vergelijking kan je niet maken.

Ik vind Chvrches zelfs heel chill. Sinds die EP Recover ben ik verkocht. Was een beetje alternatieve synthpop als je het mij vraagt. Natuurlijk zijn er wel wat meer poppy songs bijgekomen, maar zeker nog niet slecht.

bij mij op het schema staat trouwens

- Editors - HMH
- Gary Clark Jr - Paradiso
- Bullet for my Valentine - Tivoli
- Rival sons / Deep Purple - Ergens in Oberhausen, jammer dat die tour niet naar Nederland gaat
- De Jeugd - Oosterpoort

Helaas toch geen MMJ voor mij.
- My Morning Jacket

Maar +
2 November - Beach House
6 November - Boogarins
24 November - Föllakzoid

Allemaal Paradiso. Zo'n beetje de enige zaal waar ik nog kom tegenwoordig eigenlijk. Al wisselt dat wel af met de Tolhuistuin, Kleine en Grote Zaal. En Bitterzoet.

Haha vast niets te maken met de indiestadpas. Zijn Föllakzoid en Beach House ook indiestadpas?

Users who are viewing this thread