Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
was/is nog een twijfel geval. Maar had verwacht dat t vrijdag in de verkoop zou gaan dus dat was sowieso al mijn eigen schuld geweest. Maar dat van die uren verkloten kan ik me altijd aan ergeren of dat het zaaltje en ticketmaster verschillende tijden aangeven. Mag wel iets meer gecommuniceerd worden altijd daaro.

Meteen even gecheckt en ze staan de dag erna ook in de Merleyn . Hmmm, misschien eens overwegen dat is wel een leuk bandje zeg.
Ik vond het ook weer een mooie toevoeging van de Indiestadpas. Weet niet of ik er anders heen was gegaan :p
Net nog kaarten voor My Morning Jacket gehaald, 10 September in Paradiso.

30 April - Godspeed You! Black Emperor [+ Xylouris White]
27 Mei - Disappears
1 Juni - Ought
10 Juni - Mikal Cronin
25-28 Juni - Rock Werchter
10 September - My Morning Jacket [+ Dawes]
27 Oktober - Speedy Ortiz

<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Ben jij morgen ook bij de ‘Festileaks meeting’?

Nee helaas niet, had al afgesproken met iemand anders heen te gaan. Maar ik hoop dat er nog eens een meeting is, lijkt me leuk.

Kan ook allebei toch ;). Ik ben er iig wel.

Tevens ontopique;
Best wel geluk gehad met kaartjes kopen de laatste tijd. Placebo en Editors allebei geluk en dat was allebei ook in 3 minuten uitverkocht.

Tevens ontopique;
Best wel geluk gehad met kaartjes kopen de laatste tijd. Placebo en Editors allebei geluk en dat was allebei ook in 3 minuten uitverkocht.

Goed om te horen dat Placebo een zaaltje zoals de Ronda meteen uitverkoopt. Editors heeft inmiddels een 2e HMH show aangekondigd.
Door mijn overschot aan Editors de afgelopen jaren sla ik deze zaaltjestour even over.

Verder kaarten binnen BRMC in doornroosje.
En Catfish & the Bottlemen komende dinsdag hopelijk gratis in Haarlem op t bevrijdingspopfestival checken ipv naar dat concertje in Doornroosje.

5/06/2015 - Bevrijdingspop Haarlem - John Coffey, Catfish & The Bottlemen, Typhoon
1/06/2015 - Brandon Flowers - Paradiso
12 t/m 14/06/2015 – Pinkpop
17/06/2015 – Chet Faker - Tivoli Vredenburg
19/06/2015 – ACDC - Keulen
20/06/2015 – Best Kept Secret, Noel,Ride,A$ap Rocky,Death Cab For Cutie
25 t/m 28/06/2015 – Rock Werchter
1/07/2015 – The Who - Ziggo Dome
5/07/2015 - Metropolis Festival Rotterdam, Glass Animals, Vintage Trouble, Antemasque
7/07/2015 - Black Rebel Motorcycle Club @ Doornroosje
20 t/m 22/08/2015 – Pukkelpop

Kan ook allebei toch ;). Ik ben er iig wel.
Jaa zou kunnen, maar is ook weer niet helemaal gezellig. Mocht je toevallig nog iemand zien die verdacht veel op mijn last.fm pic lijkt en uhh donkerrode vans aan heeft mag je gerust hoi zeggen.

Laatste tijd ook voor het een en ander tickets aangeschaft:

5-6 juni: Eindhoven Psych Lab[o.a. Moon Duo, The Soft Moon, Earth, Toy, Morgan Delt, Jacco Gardner e.v.a.]
12-13-14 juni: Pinkpop festival[Muse, Foo Fighters, Robbie Williams, Slash, Faith No More, Elbow e.v.a.]
19-20-21 juni: Best Kept Secret festival[The Libertines, Noel Gallagher, Alt-J, Jesus & Mary Chain, Pissed Jeans, Badbadnotgood e.v.a.]
3-4 juli: Pitch festival[Siriusmodeselektor, James Blake, Flume, Jon Hopkins, Kaytranada, Hot Chip, Jamie xx e.v.a.]
15-16-17-18-19 juli: Dour festival[Flume, Goose, Snoop Dogg, SBTRKT, Lauryn Hill, Tony Allen Review, Jungle e.v.a.]
31 juli 1-2 augustus: Dekmantel festival(Day & Night, en hoezee: niet meer forever alone)[Ben Klock, Carl Craig, Jeff Mills, Four Tet, Madlib, Andy Stott e.v.a.]

04-07: Mumford & Sons (Goffertpark, Nijmegen)
26-08: The Gaslight Anthem (Tivoli Vredenburg, Utrecht)

Even een snelle tip. Je kan je aanmelden bij OOR voor een soort proefabonnement waar je twee maanden de digitale OOR kan lezen en twee maanden lid wordt van Club OOR. Via Club OOR kan je soms vrijkaarten bestellen voor shows. Zoals nu voor Mikal Cronin, en Public Service Broadcasting maar ook genoeg andere shows richting Limburg. Hier een overzichtje: http://oor-shop.nl/c/club-oor-tickets/

Net kaarten gewonnen voor FFS bij 3voor12. Fijn nieuws. En verder nog wat mooie Indiestad dingen erbij op de planning (Menace Beach, Vök, Waxahatchee etc.)

19 Mei - Warm Soda
27 Mei - Disappears
1 Juni - Ought
9 Juni - Public Service Broadcasting
10 Juni - Mikal Cronin
25-28 Juni - Rock Werchter
2 Juli - FFS (Franz Ferdinand & Sparks)
18 Augustus - Waxahatchee + Woods + Steve Gunn
10 September - My Morning Jacket [+ Dawes]
20 September - Menace Beach
22 September - Vök
27 Oktober - Speedy Ortiz

Net nog maar een ticket voor Ride gehaald op Ticketswap. Gingen daar nog meer mensen heen van hier?

Netjes. Ik ga er ook heen, heb er best wel zin in. Vooral de Nowhere-nummertjes gaan leuk worden live. Ik hoop in elk geval op Seagull, Vapour Trail, Polar Bear en Dreams Burn Down.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread