FR Hellfest 2024

johanra

Playlistbediener
13 sep 2021
29
84
Ik kwam dit interview tegen met Yoann Le Nevé medestichter van Hellfest die ook verantwoordelijk is voor het programmeren van de War Zone & Valley. In het interview geeft die aan dat ze volgend jaar concurrentie hebben van hardcore festivals in Nederland & België. Voor Nederland is dat Jera, maar welk hardcore festival is dat dan in België. Kan enkel Ieperfest bedenken maar die zitten een week later.

Ook nog interessant is dat Hellfest geprobeerd heeft om Mr. Bungle te boeken als exclusive voor 2023 maar dat het niet gelukt is. Maar als ik het goed begrijp is er wel een mogelijkheid dat ze er volgend jaar staan.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Ik kwam dit interview tegen met Yoann Le Nevé medestichter van Hellfest die ook verantwoordelijk is voor het programmeren van de War Zone & Valley. In het interview geeft die aan dat ze volgend jaar concurrentie hebben van hardcore festivals in Nederland & België. Voor Nederland is dat Jera, maar welk hardcore festival is dat dan in België. Kan enkel Ieperfest bedenken maar die zitten een week later.

Ook nog interessant is dat Hellfest geprobeerd heeft om Mr. Bungle te boeken als exclusive voor 2023 maar dat het niet gelukt is. Maar als ik het goed begrijp is er wel een mogelijkheid dat ze er volgend jaar staan.
Een late reactie van mij...
Jera liet idd al dooschijnen om voor 24 een topeditie klaar te hebben. Doordat hellfest een week later valt, staan ze dn samen met Jera. Voor de grote namen een voordeel, maar voor de 'kleinere' podia mss idd een probleempje.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
Dus inderdaad een weekend verplaatst om de Foo's te kunnen boeken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Als je dit op RW zet, dan komt men hooguit bij vijf namen kijken en die zitten zo'n beetje allemaal in de top. Blijft ook zo nog steeds een tegenhanger van Graspop.
bedoelde inderdaad alleen de grote namen, niet de undercard
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
en uitverkocht

hellfest-2024-1080x1350-poster-soldout-819x1024.jpg
 
  • Wow
Waarderingen: Royke

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Helaas,weer niet gelukt.Begonnen als nummer 118.000.
Ik stond op plaats 11735 om 13u00. 10 minuten later was ik binnen. Intussen is ons logement ook weer in orde. Op 5km van de festivalweide bij een familie thuis. . €12 per persoon per nacht, bed & ontbijt inbegrepen. We worden daar ferm in de watten gelegd. We waren direct terug welkom.
 
  • Geweldig
Waarderingen: nikita

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Ik stond op plaats 11735 om 13u00. 10 minuten later was ik binnen. Intussen is ons logement ook weer in orde. Op 5km van de festivalweide bij een familie thuis. . €12 per persoon per nacht, bed & ontbijt inbegrepen. We worden daar ferm in de watten gelegd. We waren direct terug welkom.
Klinkt erg goed! .Ik ben zelf vijf jaar op rij geweest,blijft een geweldig festival.Helaas wel zo groot gegroeid dat tickets krijgen bijna onmogelijk is geworden.Veel plezier alvast,komt vast nog veel moois bij op de affiche!
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Ik stond op plaats 11735 om 13u00. 10 minuten later was ik binnen. Intussen is ons logement ook weer in orde. Op 5km van de festivalweide bij een familie thuis. . €12 per persoon per nacht, bed & ontbijt inbegrepen. We worden daar ferm in de watten gelegd. We waren direct terug welkom.
Klint goed geregeld. Zag het zelf niet zitten. Concerten beginnen vroeger en eindigen later dan graspop. Dan nog eens vervoer richting een deftig bedje...
Ben zelf iemand die wel nachtrust nodig heeft.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
het logement, daar mogen we echt niet over klagen. Toen ik in 2013 een eerste keer naar Hellfest ben gegaan, kon je logement zien op een website van Hellfest zelf. En we hadden direct een goed contact met die familie. We betaalden toen met 3 voor 4 nachten amper €40.

De afstand is eigenlijk best te doen. Maar we gaan ook niet meer van in de vroege morgen naar de weide. Dus rusten we 's morgens wat meer uit.

Ik heb geluk gehad, want bij de 2 verkopen ben ik aan ticket(s) geraakt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken