FR Hellfest 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
347404011_852295276363668_1831697903128364437_n.jpg
leuke vroege gok... ;)

maar Rammstein voor festivals? kans lijkt me zeer klein.
Foo Fighters voor Hellfest, kans lijkt me heel klein.
AC/DC op festivals, kans lijkt me niet heel groot.
Bon Jovi als sub, zou imo een Hellfest headliner zijn, al lijkt het me geen Hellfest naam.
Nickelback, maakt het imo nog 'iets' minder geloofwaardig

maar leuke selfmade poster, altijd leuk die bij Hellfest
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Prijs is dezelfde als dit jaar, 30 euro meer dan Graspop, hoewel er bij Hellfest camping en parking al bijzitten. Dus is eigenlijk voor de meeste mensen gelijk.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Toch straks ook maar eens proberen.
Vond dit jaar Graspop de betere line up, ook de drukte houd me wat tegen. Maar wie niet waagt...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.662
11.509
dit gaat weer los uitverkopen zonder namen he
Ergens ook wel logisch toch als je ziet wat ze ieder jaar weten neer te zetten? Ene jaar is het meer naar je smaak dan de andere, maar qua grootte is het altijd sterk. En je ticket raak je via het doorverkoopplatform toch altijd weer gigantisch snel kwijt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.470
4.642
en is toch maar 2 kaarten per keer he? dus als je met een groep wil gaan is dat ook klote
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Dat we 2 tickets konden bemachtigen had ik totaal niet verwacht. Maar ik ben er wel heel er blij mee. Vooral voor mijn vriend, die absoluut eens Hellfest wil beleven. Uiteraard voor de bands, maar ook voor het festival op zijn geheel. Welke namen er straks op de affiche verschijnen, dat zien we wel. Maar ik hoop toch stiekem dat ze Metallica kunnen strikken. Op Graspop mag dat ook hoor, dan ga ik de 2 festivals wel doen. Dat wordt dan 2 weken verlof. Vooral nadien om te recupereren. Volgens jaar krijg ik een nieuwe voordeur (een 6), ieder jaartje erbij laat zich voelen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.600
Dat we 2 tickets konden bemachtigen had ik totaal niet verwacht. Maar ik ben er wel heel er blij mee. Vooral voor mijn vriend, die absoluut eens Hellfest wil beleven. Uiteraard voor de bands, maar ook voor het festival op zijn geheel. Welke namen er straks op de affiche verschijnen, dat zien we wel. Maar ik hoop toch stiekem dat ze Metallica kunnen strikken. Op Graspop mag dat ook hoor, dan ga ik de 2 festivals wel doen. Dat wordt dan 2 weken verlof. Vooral nadien om te recupereren. Volgens jaar krijg ik een nieuwe voordeur (een 6), ieder jaartje erbij laat zich voelen.
Tof dat je tickets hebt kunnen krijgen!

ik zou niet te veel op Metallica hopen, die gaan echt geen festivals doen volgend jaar, doen allemaal losse shows met hun 2 sets no repeat concept
daarnaast stonden die vorig jaar nog op Hellfest, en hebben ze dit jaar al een show in Frankrijk gedaan in de huidige tour die dus nog doorloopt in 2024
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ze staan nochtans al op 14 en 16 juni 2024 op Copenhell.
Tof dat je tickets hebt kunnen krijgen!

ik zou niet te veel op Metallica hopen, die gaan echt geen festivals doen volgend jaar, doen allemaal losse shows met hun 2 sets no repeat concept
daarnaast stonden die vorig jaar nog op Hellfest, en hebben ze dit jaar al een show in Frankrijk gedaan in de huidige tour die dus nog doorloopt in 2024
We zien wel wie er straks op de affiche komt. Na 2013, 2014 en 2015 kan ik nog eens naar Hellfest, en daar ben ik blij om.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Nee ze staan niet op Copenhell, is een losse show in Copenhagen
wilde net zeggen, het terrein van Copenhell en Parken Stadium liggen 10 km uit elkaar.

( maar wel een soort naaistreek om in hetzelfde weekend te gaan zitten eigenlijk )
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken