Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Het wereldje is wel klein. Dat jij als Pinkpop veteraan toch roots bij ons in het Noorden hebt🥰🥰
hd quality GIF

Waar de steenkolenmijnen (die in Geleen, de grootste) toch goed voor zijn geweest.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Piebe71
In landen als Nederland of België zijn de meeste shows van bands wel exclusive, dus is het een vrij overbodige toevoeging.
Dat COF nu 2 shows in Nederland doet, al is dat een festival en een los concert, is juist eerder een uitzondering, voor de meeste bands is één optreden in Nederland wel genoeg.
Dat die optredens in 2 'uithoeken' van het land zijn, verandert er weinig aan dat beide optredens niet exclusive zijn (tenzij je er dus vergezochte toevoegingen bij verzint).
Het zou er net zo goed potsierlijk uitzien als Muziekgieterij iets als 'EXCLUSIVE 2025 NL VENUE SHOW' zou toevoegen.

Maar hoeveel mensen zijn er die niet nadenken over dat een exclusive show niet speciaal is?

Wat een line up haha, niet normaal. Hopelijk wordt het opgenomen. Ben benieuwd hoe ze het vorm gaan geven. Volgens mij is de fysieke toestand van Ozzy vrij belabberd dus die zal zelf niet de grootste bijdrage aan de show leveren verwacht ik. Het zal wel vooral een reeks eerbetonen worden van de andere artiesten op de bill, denk niet dat we normale shows van iedere band voor zich moeten verwachten.

Misschien zoiets als bij Freddie Mercury tribute?

Eeeeh, nou ben je me even kwijt hoor
Ik neem aan dat Koekdoos bedoelt dat het wel degelijk zin heeft om bijschriften over exclusiviteit op posters te vermelden, zelfs als ze triviaal en/of onjuist zijn, omdat veel mensen te dom zouden zijn om dat te beseffen, en daardoor toch eerder geneigd zijn om een ticket te kopen.
Daar geloof ik maar weinig van, anders zou ieder festival bij iedere naam op hun poster wel een bijschrift verzinnen, met onooglijke posters als gevolg.

Bijschriften zijn in mijn ogen alleen nuttig als het gaat om een hoge mate van exclusiviteit (bv. enige Duitse of zelfs Europese show, zoals Machine Head op GMM 2023) ofwel een heel speciale show (bv. jubileum, afscheid, reünie, eerbetoon) dan wel setlist (zodat bezoekers niet met verkeerde verwachtingen naar een show gaan). De rest is alleen maar 'clutter' op een poster.

Hallo, hoe helpt dit om kaarten te bemachtigen? Krijg je via zo’n nieuwsbrief dan een link naar de voorverkoop of zo iets?
K denk het zelf wel, er is namelijk een artist pre-sale en nog een paar andere pre-sales. Zal de linkjes (en eventuele codes) hier wel delen zodra k ze binnen heb!

K denk het zelf wel, er is namelijk een artist pre-sale en nog een paar andere pre-sales. Zal de linkjes (en eventuele codes) hier wel delen zodra k ze binnen heb!

Heel fijn, zou er heel graag bij zijn. Maar heb daar toch een vraag over. Zijn er hier meer zoals ik die solo naar Birmingham gaat (als het lukt om een ticket te bemachtigen uiteraard)? Zou het een idee zijn om samen te reizen of zo?

Heel fijn, zou er heel graag bij zijn. Maar heb daar toch een vraag over. Zijn er hier meer zoals ik die solo naar Birmingham gaat (als het lukt om een ticket te bemachtigen uiteraard)? Zou het een idee zijn om samen te reizen of zo?
Kunnen afspreken als we effectief à tickets geraken, heb er minimum 4 nodig. Birmingham ligt in de regio van Downloadfestival waar ik al een paar keer geweest ben, het ideale en goedkoopste is vanuit Londen à Victoria station de "www.biggreencoach.co.uk" nemen.

• Leuk
Waarderingen: duck en @3*#
Met de auto dan om kosten te delen bedoelt u? Ik denk eigenlijk dat met het vliegtuig of trein al even duur is als met de auto tot in Birmingham. Geen idee over, ik rijd zelf niet met de auto.

De zanger en gitarist van en brein achter Djevel, Trånn Ciekals, is op 47-jarige leeftijd overleden...

Hè bah. Vorig jaar een best sterk album uitgebracht natuurlijk en sowieso best een bekende naam in het genre. Benieuwd wat dat voor de toekomst van de band gaat betekenen.

Met de auto dan om kosten te delen bedoelt u? Ik denk eigenlijk dat met het vliegtuig of trein al even duur is als met de auto tot in Birmingham. Geen idee over, ik rijd zelf niet met de auto.

Nee, niet zozeer om kosten te delen, maar om niet alleen te hoeven gaan. Manier van reizen maakt me eigenlijk niks uit. Maar samen optrekken lijkt me gezelliger.

• Leuk
Waarderingen: won666
Iemand al de pre-sale link voor Black Sabbath binnen gekregen?
Ik nog niet namelijk...
Edit: Op reddit zie ik hem ook nog niet staan, dus denk dat ze pas later vandaag/morgen ochtend pas gedeeld worden.

Iemand al de pre-sale link voor Black Sabbath binnen gekregen?
Ik nog niet namelijk...
Edit: Op reddit zie ik hem ook nog niet staan, dus denk dat ze pas later vandaag/morgen ochtend pas gedeeld worden.

Nee, niks, ook niet de marketing mail van Ozzy waar ze het op Reddit over hebben…

Ze zeggen dat de mailing list, en fanclub verschillende dingen zijn. De fanclub van ozzy is offline gehaald voordat de announcement kwam. En de leden van de fanclub zullen misschien zelfs een persoonlijk gegenereerde code krijgen. Inhoeverre dat mogelijk is, geen idee.

• Verdrietig
Waarderingen: Metalhead Liam
Wat zou dan de url van Ozzie’s fanclub zijn? Krijg het op geen enkele manier gevonden.

Users who are viewing this thread