Niks van aantrekken. Het blijven legendes op een podium.Toch twijfelen om kaartje te kopen. Nooit gezien, vind Ziggo een geweldige plek en toch een van mijn favoriete bands die me kennis hebben laten maken met gitaar spelen. Ik wil de zaterdag gaan en mijn vader verrassen (een dag) voor vaderdag. Duran Duran was dit jaar qua zang ook niet je van het, maar toch wel een leuke avond gehad.
Is het echt zó erg live als ik hier soms lees? Ik hoef geen flauwe opmerkingen maar liever oprechte ervaringen van mensen die vantevoren ook bekend waren met de live-reputatie (van Axl) en of het toch de moeite was.
Zijn er mindere liedjes van Axl? Uiteraard, elke zanger die live zingt zal dat voor hebben.
Is het nog steeds als fan van Guns N Roses een show om van te genieten? Uiteraard!
Heb ze deze zomer in Luxemburg gezien en zou het zo opnieuw doen!
Axl is wispelturig maar dat maakt het toch spannend en leuk? We kijken al genoeg naar bands die niet eens meer live spelen.
Ik zeg: Verras je vader en ga
Ps: Heb Axl Rose de eerste keer in 2010 gezien en zelf toen had hij goede en minder goede avonden. Het is bij Axl Rose eigenlijk altijd zo geweest.