Guns N' Roses

Al spelen ze voor 5 man en een paardenkop (waarbij ik waarschijnlijk weer de paardenkop zal zijn, want ben nog wel steeds fan van de band desondanks ik liever heb dat ze niet op Graspop staan), het zal me worst wezen :LOL:

Edit: Hoewel het geluid slecht is zeker, als de zaal onvoldoende gevuld is?
Hier nog een tweede paardenkop die aanwezig is :)

• Leuk
Waarderingen: won666
Zo te zien 3 festivals... Firenze Rocks, Rock For People en Wacken.
Opvallend Rock For People op de 15e, opvallend omdat Rock For People van 11 tm 14 juni is? Wellicht moeten die nog een extra dag of avond aankondigen?

Zo te zien 3 festivals... Firenze Rocks, Rock For People en Wacken.
Opvallend Rock For People op de 15e, opvallend omdat Rock For People van 11 tm 14 juni is? Wellicht moeten die nog een extra dag of avond aankondigen?
Rock for People is op een evenemententerrein Park 360 daar zijn nog afzonderlijke concerten, bv Brian Adams volgende zomer. Dus hoeft niet op het festival te staan.

Cool om geen voor de hand liggende plekken te zien! Shekvetili, Luxemburg, Hradec Králové, Kaunas, Trondheim, Luxemburg. En iedereen op Graspop weer blij ;)
Aangezien Axl in Weert al dacht dat 'ie in Dusseldorf was, dan kan deze tour langs rare plaatsen wel eens gouden momenten gaan opleveren. Ik voorzie een "Good evening Romania!" in Budapest en een "Hello Atlanta!" in Shekvetili. "Vienna, IT" voorspelt alvast veel goeds.

• Haha
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread