Guns N' Roses

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
De intro vind ik niet bijzonder, maar de rest klinkt wel als klassiek guns n roses. Geen instant classic, maar wat mij betreft wel beter dan de chinese democracy ballads.
En in de studio werkt de stem dus wel nog mooi mee, dus wellicht is de eerder voorgestelde rust nog niet eens zo'n slecht voorstel.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
Bitches these days: “oh I remember that I had sex 40 yrs ago with…who could that be, who have money? Oh let’s say Axl or Steven Tyler or Tommy Lee or James Hetfield”
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Niks mis mee om ook meteen even hier duidelijk te maken dat dit soort posts hier niet getolereerd worden.

"Je leert ook niet echt hé" is ook vrij onaardig en belerend trouwens. Mag allemaal wel wat vriendelijker imo. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
Doe je dit nou weer en plein public i.p.v. alleen een DM? Je leert ook niet echt hè.
Dave, ik post dit hier expliciet om te tonen dat we dit als sfeerbeheer niet accepteren. Iedereen mag weten dat dit soort posts een waarschuwing krijgt.

De andere situatie waarnaar je verwijst heeft hier niets mee te maken en heeft bovendien een compleet andere context, dat weet je best ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.157
Niks mis mee om ook meteen even hier duidelijk te maken dat dit soort posts hier niet getolereerd worden.

"Je leert ook niet echt hé" is ook vrij onaardig en belerend trouwens. Mag allemaal wel wat vriendelijker imo. :)
Ja, gaan we dit al onvriendelijk vinden? Allemachtig. Vond het eigenlijk nog heel netjes verwoord, want het is niet de eerste keer dat er commentaar op is gekomen.
Dave, ik post dit hier expliciet om te tonen dat we dit als sfeerbeheer niet accepteren. Iedereen mag weten dat dit soort posts een waarschuwing krijgt.

De andere situatie waarnaar je verwijst heeft hier niets mee te maken en heeft bovendien een compleet andere context, dat weet je best ook wel.
Je snapt zelf ook wel dat dat gaat op de manier waarop, niet over de inhoud.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
Niet echt, ik begrijp nog steeds niet hoe je in de verste verte die twee situaties met elkaar kan vergelijken.

Iemand overtreedt hier de huisregels en het was, in tegenstelling tot vorige week, een goed doordachte keuze om hier publiek op te reageren. Had gerust ook enkel hier een waarschuwing kunnen geven, maar vind het toch correcter om dat in DM dan kort toe te lichten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken