Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Zelfs binnen de hardrock- en metalwereld zijn zogenaamde lijstjes zo verschillend dat iedereen hier, of je nu voor de eerste of 20ste keer Dessel bezoekt, wellicht een ander lijstje zou hebben.

De bedoeling van dit soort spelletjes is voor mij dan ook niet om één zogenaamde "oer"lijst aan headliners over te houden die we hierna in steen moeten kerven zodat het officieel vaststaat dat Def Leppard "objectief" een betere headliner is dan Volbeat.

Ik vind het leuk om iedereens (verschillende) smaak te zien doorsijpelen in dit spel. Of dit (voor mij persoonlijk) nu jammere minpunten voor o.a. een Slipknot of jammere pluspunten voor een Alice Cooper zijn.
Maar dat volg ik ook volledig. Net daarom lijkt het me zonde dat dat scheefgetrokken wordt als er een aantaldie anders mogelijk geen hol om graspop geven, hier enkel en alleen zijn om 1 band punten te geven want de rest heeft wat schmink aan of er speelt een gitaar te hard.

Klein vraagje als laatkomer. Ik neem aan dat enkel mensen die effectief ooit al voet aan grond gezet hebben in Dessel kunnen meestemmen in deze?

Voor er een clan Werchter fans zich komt moeien en er hun missie van maken om NIN met hun kabbelmuziek (nog nooit zon misplaatste en slaapverwekkende band op GMM gezien) in de top tien of god helpe ons, als winnaar te laten uitkomen..

Als echte metal er uitvliegt tegen dat, doet het wel serieus af aan een mogelijk leuk spel. We zoeken hier niet de beste.werchter headliner denk ik🙃
Ik ging jaren geleden naar Werchter. Ik durfde nooit naar de metal artiesten te gaan, omdat ik bang was voor de mensen met lange haren, baarden en zwarte t-shirts die er altijd op af kwamen. Mijn oma zei ooit bovendien dat metal muziek van de duivel kwam.

Toen ik op een dag struikelde over een (METALEN!!1!)fietsenrek en iedereen mij stond uit te lachen wist ik het zeker. Metal is mijn vijand.
Toen @MetalLimbo dan ook de metalvariant van dit spel startte, wist ik het zeker. Dit is mijn moment om alle Graspop artiesten met minpunten helemaal kapot te maken! En aan het einde wint Nine Inch Nails!

Je "missionariswerk" is net zo onnodig als het indertijd was. Voel je met je eigen smaak toch niet zo verheven boven wat een ander goed vindt, leuk vindt, waar iemand vrolijk van wordt, zichzelf of zijn emoties in herkent. Muziek is persoonlijk, en het is uiteraard leuk om mensen een bredere interesse te kunnen geven of nieuwe subgenres of bands te leren kennen, een andere smaak is niet slechter dan die van jou.

Jouw eigen voorbeeld is zelfs slecht gekozen, nightwish is totaal geen carnavalsband.

Fijn om te zien dat er na 78 pagina's onzin, er nog steeds mensen hier op hun tenen getrapt zijn en alles serieus nemen. 😁
De topictitel is trouwens letterlijk:

HURT/HEAL​

The battle is on en die carnavalsband moet eruit.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss
Elke keer als Nightwish hier weer 30 punten stijgt, dan open ik Youtube en probeer nog eens, maar nog geen enkel nummer kunnen uitluisteren voorlopig, potsierlijk.
"I wish I had an angel for a moment of love"
OK, I wish I had an angel with 130 minpunten

Misschien moet je gewoon je minpunten eerst in iets anders steken om de aandacht op Nightwish wat te laten verslappen door de plussers!

Zelfs binnen de hardrock- en metalwereld zijn zogenaamde lijstjes zo verschillend dat iedereen hier, of je nu voor de eerste of 20ste keer Dessel bezoekt, wellicht een ander lijstje zou hebben.

De bedoeling van dit soort spelletjes is voor mij dan ook niet om één zogenaamde "oer"lijst aan headliners over te houden die we hierna in steen moeten kerven zodat het officieel vaststaat dat Def Leppard "objectief" een betere headliner is dan Volbeat.

Ik vind het leuk om iedereens (verschillende) smaak te zien doorsijpelen in dit spel. Of dit (voor mij persoonlijk) nu jammere minpunten voor o.a. een Slipknot of jammere pluspunten voor een Alice Cooper zijn.

Aan het eind kunnen we allemaal even dikgedrukt maken in de eindlijst welke headliners we daadwerkelijk zouden willen zien om de verschillen in smaak extra goed te kunnen zien! Wie heeft de ultieme smaak volgens het spel?

Fijn om te zien dat er na 78 pagina's onzin, er nog steeds mensen hier op hun tenen getrapt zijn en alles serieus nemen. 😁
De topictitel is trouwens letterlijk:

HURT/HEAL​

The battle is on en die carnavalsband moet eruit.
Carnavalsband?

Aan het eind kunnen we allemaal even dikgedrukt maken in de eindlijst welke headliners we daadwerkelijk zouden willen zien om de verschillen in smaak extra goed te kunnen zien! Wie heeft de ultieme smaak volgens het spel?
Lijkt me oprecht nog best leuk om te zien eigenlijk :)

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
Anyways.

A Perfect Circle - 75
Alice Cooper - 65
Avenged Sevenfold – 86 (-10)
Bring Me The Horizon - 125
Faith No More - 65
Ghost - 73
Gojira - 135
In Flames - 80
Iron Maiden - 109