Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Ghost leek me de gedoodverfde winnaar. En Nightwish zo populair, ja? Mokersaaie show op de Pinkpop-main paar jaar geleden, had dat mooi in de tent weggezet ofzo.
Paar jaar geleden?
Nightwish stond er voor het laatst in 2016..

Ghost leek me de gedoodverfde winnaar. En Nightwish zo populair, ja? Mokersaaie show op de Pinkpop-main paar jaar geleden, had dat mooi in de tent weggezet ofzo.
een uurtje op een major in de zon tijdens het avondeten is ook wel een hele slechte setting voor die band, verbaasd me niet dat dat niet heeft gewerkt
en als die niet populair waren stonden ze natuurlijk niet op een festival als pinkpop als derde grootste naam van de dag
waarom ze zo'n vreemd tijdslot kregen zal voor altijd een raadsel blijven, maar zal wel een logistieke reden zijn geweest neem ik aan gezien hun hoge positie op de poster. was ook in de tijd dat ze met gemak 2 ziggo's uitverkochten door de grote hype rondom Floor in dat Beste Zangers programma

Ghost als winnaar had ik dan weer nooit verwacht, grappig hoe die dingen kunnen verschillen

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Timmetje
een uurtje op een major in de zon tijdens het avondeten is ook wel een hele slechte setting voor die band, verbaasd me niet dat dat niet heeft gewerkt
en als die niet populair waren stonden ze natuurlijk niet op een festival als pinkpop als derde grootste naam van de dag
waarom ze zo'n vreemd tijdslot kregen zal voor altijd een raadsel blijven, maar zal wel een logistieke reden zijn geweest neem ik aan gezien hun hoge positie op de poster. was ook in de tijd dat ze met gemak 2 ziggo's uitverkochten door de grote hype rondom Floor in dat Beste Zangers programma

Ghost als winnaar had ik dan weer nooit verwacht, grappig hoe die dingen kunnen verschillen
Heb overigens wel genoten van die show op Pinkpop 2022! Was een mooie opmaat naar Metallica die avond.

A Perfect Circle - 70
Alice Cooper - 70 (+10) *
Avenged Sevenfold – 91
Bring Me The Horizon - 125
Faith No More - 70
Ghost - 78
Gojira - 135
In Flames - 85
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 117
Lamb Of God – 90
Machine Head - 135
Nightwish - 131
Nine Inch Nails - 147
Parkway Drive - 155
Sabaton - 66
Slayer - 88
Slipknot - 165
System Of A Down - 124
Tool - 113
Twisted Sister - 85

Even statement maken als 60 plusser. Snap dat het niet lang gaat duren maar ik hoop toch dat er eerst nog een paar andere verdwijnen (APC, FNM).

• Leuk
Waarderingen: dogsoldierspoon
A Perfect Circle - 70
Alice Cooper - 70
Avenged Sevenfold – 91
Faith No More - 70
Ghost - 78
Gojira - 135
In Flames - 85
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 117
Lamb Of God – 90
Machine Head - 135
Nightwish - 131
Nine Inch Nails - 147
Parkway Drive - 155
Sabaton - 56 (-10)
Slayer - 88
Slipknot - 165
System Of A Down - 124
Tool - 113
Twisted Sister - 85

Elke keer als Nightwish hier weer 30 punten stijgt, dan open ik Youtube en probeer nog eens, maar nog geen enkel nummer kunnen uitluisteren voorlopig, potsierlijk.
"I wish I had an angel for a moment of love"
OK, I wish I had an angel with 130 minpunten

A Perfect Circle - 70
Alice Cooper - 70
Avenged Sevenfold – 91
Faith No More - 70
Ghost - 78
Gojira - 135
In Flames - 80 (-5)
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 117
Lamb Of God – 90
Machine Head - 130 (-5)
Nightwish - 131
Nine Inch Nails - 147
Parkway Drive - 155
Sabaton - 56
Slayer - 88
Slipknot - 165
System Of A Down - 124
Tool - 113
Twisted Sister - 85

• Wow
Waarderingen: Paddy en RubenJS
Klein vraagje als laatkomer. Ik neem aan dat enkel mensen die effectief ooit al voet aan grond gezet hebben in Dessel kunnen meestemmen in deze?

Voor er een clan Werchter fans zich komt moeien en er hun missie van maken om NIN met hun kabbelmuziek (nog nooit zon misplaatste en slaapverwekkende band op GMM gezien) in de top tien of god helpe ons, als winnaar te laten uitkomen..

Als echte metal er uitvliegt tegen dat, doet het wel serieus af aan een mogelijk leuk spel. We zoeken hier niet de beste.werchter headliner denk ik🙃

Laatst bewerkt:
Klein vraagje als laatkomer. Ik neem aan dat enkel mensen die effectief ooit al voet aan grond gezet hebben in Dessel kunnen meestemmen in deze?

Voor er een clan Werchter fans zich komt moeien en er hun missie van maken om NIN met hun kabbelmuziek (nog nooit zon misplaatste en slaapverwekkende band op GMM gezien) in de top tien of god helpe ons, als winnaar te laten uitkomen..

Als echte metal er uitvliegt tegen dat, doet het wel serieus af aan een mogelijk leuk spel 🙃
Hoe vaak ben jij eigenlijk op GMM geweest?

• Winning
Waarderingen: saurus

Users who are viewing this thread