Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Klein vraagje als laatkomer. Ik neem aan dat enkel mensen die effectief ooit al voet aan grond gezet hebben in Dessel kunnen meestemmen in deze?

Voor er een clan Werchter fans zich komt moeien en er hun missie van maken om NIN met hun kabbelmuziek (nog nooit zon misplaatste en slaapverwekkende band op GMM gezien) in de top tien of god helpe ons, als winnaar te laten uitkomen..

Als echte metal er uitvliegt tegen dat, doet het wel serieus af aan een mogelijk leuk spel 🙃
Al op Graspop geweest, maar noem het missionariswerk als we jullie leren bands als NIN ipv Nightwish op waarde schatten door dit spel.
Niet elke band op Graspop hoeft de carnavalwinkel overvallen te hebben.

Klein vraagje als laatkomer. Ik neem aan dat enkel mensen die effectief ooit al voet aan grond gezet hebben in Dessel kunnen meestemmen in deze?

Voor er een clan Werchter fans zich komt moeien en er hun missie van maken om NIN met hun kabbelmuziek (nog nooit zon misplaatste en slaapverwekkende band op GMM gezien) in de top tien of god helpe ons, als winnaar te laten uitkomen..

Als echte metal er uitvliegt tegen dat, doet het wel serieus af aan een mogelijk leuk spel. We zoeken hier niet de beste.werchter headliner denk ik🙃
Ja, verdorie, dan kan Rammstein weer terug in de lijst (al heb ik ze op Pinkpop gezien..)

• Haha
Waarderingen: Piebe71 en AngieH

Als echte metal er uitvliegt tegen dat, doet het wel serieus af aan een mogelijk leuk spel. We zoeken hier niet de beste.werchter headliner denk ik🙃
Hoe? Bent gij niet bij Metallimbo langs moeten gaan? Wij allemaal moesten eerst bij hem thuis langs gaan om getest te worden of we wel krieg genoeg waren. Wel true genoeg. We moesten zelfs door de metaal detector en bij wie onvoldoende metalsignalen werden gevonden werd een weigering gegeven om aan dit spel deel te mogen nemen. Het meebrgen van oude festivalbandjes van Graspop (of bij gebrek van eventueel Wacken) of oude tickets konden het evaluatieproces grondig positief beïnvloeden, maar Metallimbo was onverbiddelijk streng. Bij het minste twijfel kreeg ge geen wapens, geen camouflagekledij, geen kogels en zelfs geen proviand.

Al op Graspop geweest, maar noem het missionariswerk als we jullie leren bands als NIN ipv Nightwish op waarde schatten door dit spel.
Bedankt om men punt duidelijk te maken. Top band voor kabbelmuziekfestivals.

Geen echte Nightwishfan ook niet.

Maar nin boven bands als a7x, Rammstein, machine head, Sabaton en zelfs maiden zien staan is verre van serieus te noemen.

De waarde voor ne Laura Lynn zal ook niet zijn gmm wat ze op het schlagerfestival is.

Het gaat over GMM.

• Thinking
Waarderingen: nikita
Hoe? Bent gij niet bij Metallimbo langs moeten gaan? Wij allemaal moesten eerst bij hem thuis langs gaan om getest te worden of we wel krieg genoeg waren. Wel true genoeg. We moesten zelfs door de metaal detector en bij wie onvoldoende metalsignalen werden gevonden werd een weigering gegeven om aan dit spel deel te mogen nemen. Het meebrgen van oude festivalbandjes van Graspop (of bij gebrek van eventueel Wacken) of oude tickets konden het evaluatieproces grondig positief beïnvloeden, maar Metallimbo was onverbiddelijk streng. Bij het minste twijfel kreeg ge geen wapens, geen camouflagekledij, geen kogels en zelfs geen proviand.
Geestig maar ik moet ons moeder haar mening over de headliners op graspop ook niet gaan vragen. Dan was Helmut Lotti het beste wat er ooit passeerde

Als ge in kramp schiet bij al wat te stevig of niet tegen wat theater kunt lijkt dit specifieke Graspop spel niet de beste keuze

Maar het is wat het is zeker 🙃

• Haha
Waarderingen: nikita
Ja, die handtekening zie je niet op de mobiele versie van dit forum 😀.
Maar zo te zien een nog best recente GMM liefhebber. Pas vanaf 10 edities mag je echt meepraten hè, dus nog ff te gaan 😁.

Aargh, Ik hoopte dat het de dagen waren die telde. Dan zatk er net over 🤷‍♂️😫

*Druipt af en neemt zen slechte verliezerrant mee*

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Mark's Kal
Geestig maar ik moet ons moeder haar mening over de headliners op graspop ook niet gaan vragen. Dan was Helmut Lotti het beste wat er ooit passeerde

Als ge in kramp schiet bij al wat te stevig of niet tegen wat theater kunt lijkt dit specifieke Graspop spel niet de beste keuze

Maar het is wat het is zeker 🙃
Wie schiet hier in een kramp eh? Wij toch niet? Wie is hier de grootste fan van een metal moose bar omdat hij op graspop de dag niet gevuld krijgt met bands kijken?
Het is maar een spelletje hier hoor. Tis niet dat die band die wint voor de rest van zijn carrière ieder jaar headliner is op graspop.

A Perfect Circle - 70
Alice Cooper - 65 (-5)
Avenged Sevenfold – 91
Bring Me The Horizon - 125
Faith No More - 70
Ghost - 78
Gojira - 135
In Flames - 80
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 117
Lamb Of God – 95 (+5)
Machine Head - 130
Nightwish - 131
Nine Inch Nails - 147
Parkway Drive - 155
Sabaton - 56
Slayer - 88
Slipknot - 165
System Of A Down - 124
Tool - 113
Twisted Sister - 85

Gezakt. Je moet als metalhead ‘trve’ schrijven.

Je "missionariswerk" is net zo onnodig als het indertijd was. Voel je met je eigen smaak toch niet zo verheven boven wat een ander goed vindt, leuk vindt, waar iemand vrolijk van wordt, zichzelf of zijn emoties in herkent. Muziek is persoonlijk, en het is uiteraard leuk om mensen een bredere interesse te kunnen geven of nieuwe subgenres of bands te leren kennen, een andere smaak is niet slechter dan die van jou.

Jouw eigen voorbeeld is zelfs slecht gekozen, nightwish is totaal geen carnavalsband.

A Perfect Circle - 70
Alice Cooper - 65
Avenged Sevenfold – 96 (+5)
Faith No More - 65 (-5)
Ghost - 78
Gojira - 135
In Flames - 80
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 117
Lamb Of God – 95
Machine Head - 130
Nightwish - 131
Nine Inch Nails - 147
Parkway Drive - 155
Sabaton - 56
Slayer - 88
Slipknot - 165
System Of A Down - 124
Tool - 113
Twisted Sister - 85

A Perfect Circle - 75 (+5)
Alice Cooper - 65
Avenged Sevenfold – 96
Faith No More - 65
Ghost - 73 (-5)
Gojira - 135
In Flames - 80
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 117
Lamb Of God – 95
Machine Head - 130
Nightwish - 131
Nine Inch Nails - 147
Parkway Drive - 155
Sabaton - 56
Slayer - 88
Slipknot - 165
System Of A Down - 124
Tool - 113
Twisted Sister - 85

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Joslittel
Zelfs binnen de hardrock- en metalwereld zijn zogenaamde lijstjes zo verschillend dat iedereen hier, of je nu voor de eerste of 20ste keer Dessel bezoekt, wellicht een ander lijstje zou hebben.

De bedoeling van dit soort spelletjes is voor mij dan ook niet om één zogenaamde "oer"lijst aan headliners over te houden die we hierna in steen moeten kerven zodat het officieel vaststaat dat Def Leppard "objectief" een betere headliner is dan Volbeat.

Ik vind het leuk om iedereens (verschillende) smaak te zien doorsijpelen in dit spel. Of dit (voor mij persoonlijk) nu jammere minpunten voor o.a. een Slipknot of jammere pluspunten voor een Alice Cooper zijn.

Wie schiet hier in een kramp eh? Wij toch niet? Wie is hier de grootste fan van een metal moose bar omdat hij op graspop de dag niet gevuld krijgt met bands kijken?
Het is maar een spelletje hier hoor. Tis niet dat die band die wint voor de rest van zijn carrière ieder jaar headliner is op graspop.

Ik ben niet geheel mee wat mijn verdere dagopvulling te maken zou hebben met mijn mening over de headliners van mijn favoriet festival..

Sommigen gaan slapen, eten, andere over de metal market en mij leek een halve stijlbreuk in de mm een leuk tijdverdrijf, tot de volgende band die ik graag hoor.

Ik denk ook wel dat gij een vaste waarde bent daar dus heb het ook niet over.

Maar sommigen lijken me gwn mensen te zijn waarvan ik vrij zeker ben dat ze niet meteen de desselse weide al van dichtbij zagen.

Als dan de enige reden is een band omhoog te stemmen die daar eigelijk wat als vreemde eend staat vindk het wat zonde voor het verloop van het spel. Kga me ook nie gaan moeien over de beste headliner van Werchter wegens over het algemeen men festival nie.

Maar das mijn mening, hoeft niet die van eender wie anders hier te zijn.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread