Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Was gewoon even benieuwd, heb in dit topic weinig over hen gelezen, waar mensen een zeer uitgesproken mening hebben over veel andere bands.
Ik was niet zo enthousiast bij hun aankondiging van hun vorige passage maar ze hebben indruk gemaakt op mij. Mogen van mij gerust nog wat blijven leven in deze lijst.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123
Als ik ze direct moet vergelijken neig ik meer naar de kant van BMTH boven A7X, maar dat komt vooral door m'n liefde voor alles van Suicide Season - Sempiternal. Hun recentere werk ligt me (al dan niet veel) minder, maar dat compenseren ze dan weer door een formidabele headlineshow te geven.

Voor mij weliswaar geen top 5 headliner, mogelijks wel nipt in de top 10. Maar dat is natuurlijk m'n eigen mening.

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en Loek123
Was gewoon even benieuwd, heb in dit topic weinig over hen gelezen, waar mensen een zeer uitgesproken mening hebben over veel andere bands.
Oh, ook over BMTH, hoor.. 😉
Vind er zelf niet zo veel aan, eerlijk gezegd.
Optreden een stuk gekeken, maar bij mij viel het kwartje maar niet.
Bij een andere metalcore band, Parkway Drive, was het tegenovergestelde het geval.

Maar goed, je kunt niet alles goed vinden uiteraard.. 🤷‍♂️

Edit: wel een terechte, onbetwiste headliner uiteraard (net als Volbeat, Scorpions, Def Leppard 😛).

Laatst bewerkt:
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: AngieH en Piebe71
Kunnen we misschien de dubbele-punten-vrijdagavond introduceren? Dat we allemaal nog een keer 10 punten mogen uitdelen ook al hebben we vandaag al een keer gestemd.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Wat is er mis met Avenged Sevenfold dan? Die begrijp ik niet helemaal
Hier wil ik ook wel eens een lans voor breken. Vind ze persoonlijk nogal onderschat in onze contreien, weet niet hoe jullie dat ervaren? Misschien wat last van het onbekend is onbemind syndroom? Kwestie van verder te kijken dan 'Hail to the King'. Maar ze hebben echt wel een breed en gevarieerd repertoire. Sommigen vinden M. Shadows zijn stem niet zo aangenaam. Is natuurlijk subjectief, dus kan ik begrijpen. Muzikaal valt er echter weinig op af te dingen. Het is geen band die het op safe speelt, ze proberen telkens iets nieuws en hebben toch een eigen sound. Synyster Gates staat denk ik sowieso wel gekend als unieke gitarist in het wereldje, idem voor (bijwijlen) The Rev als drummer. Voor mij verdienen ze het wel om nog wat hoger te eindigen!

En live ook gewoon solide. Hier al door iemand gezegd: 'Save Me' door de Graspop boxen horen knallen, was toch iets speciaals.

Ik wil wel een welgemeende oproep aan iedereen doen.
Iedereen is zoals gezegd welkom om mee te doen, en er zijn (bewust) geen strenge regels aan dit spel.
Maar neem het a.u.b. op z'n minst wel een heel klein beetje serieus.
Op trolgedrag zit volgens mij niemand te wachten, daar wordt het absoluut niet leuker of gezelliger van.
Mijn dank is groot! 🙂🙏

Nog maar eens een lijstje droppen want is alweer 2,5 pagina geleden. Feelin' positive.

A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Bring Me The Horizon - 113
Faith No More - 75
Ghost - 111 (+2)
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 117 (+2)
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 141
Nine Inch Nails - 110
Parkway Drive - 150
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 165
System Of A Down - 114
Tool - 113 (+6)
Twisted Sister - 95

Ik zit dit topic echt elke keer met een grote grijns op mijn gezicht te lezen. Iedereen neemt het serieus, maar ook weer niet te serieus. Wat een top spel!

Misschien ga ik mijn pijlen eens richten op A Perfect Circle. Qua headlinerwaardigheid misschien toch de minste die over is gebleven. Qua muziek zeker niet.

A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Bring Me The Horizon - 113
Faith No More - 75
Ghost - 111
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 117
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 141
Nine Inch Nails - 110
Parkway Drive - 150
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 155 (-10) *
System Of A Down - 114
Tool - 113
Twisted Sister - 95

Bijna mijn dagtegoed laten lopen. Zoals aangekondigd mijn aanval op de freaks geopend 😈👺

Ik wil wel een welgemeende oproep aan iedereen doen.
Iedereen is zoals gezegd welkom om mee te doen, en er zijn (bewust) geen strenge regels aan dit spel.
Maar neem het a.u.b. op z'n minst wel een heel klein beetje serieus.
Op trolgedrag zit volgens mij niemand te wachten, daar wordt het absoluut niet leuker of gezelliger van.
Mijn dank is groot! 🙂🙏
Zo mee eens!!! Het prikken en plagen hier vind ik super aan het spelletje. De Swifties tegen de groomerboomers!! Echt genieten. Maar inderdaad, het blijft een spel. Dus gewoon volhouden met de steekjes onder water en mooie opmerkingen. Dat moet het zijn en meer niet. Respect voor elkaar en plezier hebben mensen. Dat is op het moment een groot goed in deze wereld🥰

Users who are viewing this thread