Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Enkel nog maar half-aandachtig geluisterd in de auto. Wat zeg de fan in jezelf?
Hier een lichte teleurstelling van wat ik tot nu toe opving. De breakdowns zijn wel weer op punt. De LP arriveert vandaag, dus hopelijk vanavond nog een deftige luistersessie na het werk
Enkel nog maar half-aandachtig geluisterd in de auto. Wat zeg de fan in jezelf?
Hier een lichte teleurstelling van wat ik tot nu toe opving. De breakdowns zijn wel weer op punt. De LP arriveert vandaag, dus hopelijk vanavond nog een deftige luistersessie na het werk
Mwah moet het allemaal nog een aantal keer luisteren. er staan wel een paar bangers op die live goed gaan werken maar ze raken me wel een beetje kwijt als ze meer de elektronische richting op lijken te gaan, vind die sound toch nog niet echt werken voor ze tot nu toe.
dat rustige nummer met Skylar Grey is wel prachtig overigens (was al uit maar had hem nog niet geluisterd)
Amaranthe is wel een band die nog op mijn bucket list staat
Wil ik graag eens live zien maar ook net niet graag genoeg om naar een los concert te gaan
verder weinig bijzonder op die posters.
welke band staat er rechts van melissa bonny?