Graspop Metal Meeting 2027

Allee vooruit , samengevat dan

1. Ik verschiet ervan dat ze nog een jaar zouden de festivals doen

2. Stel dat ik een van de leden kan spreken op Dynamo 2026 en zo te weten kom dat de band op GMM 2027 zou staan, ga ik het hier niet komen vertellen

2. Stel dat ik een van de leden kan spreken op Dynamo 2026 en zo te weten kom dat de band op GMM 2027 zou staan, ga ik het hier niet komen vertellen
Ok?

En hoe zou je wel met een van de leden in gesprek geraken op dynamo?

Lets Go Ok GIF by Teachizi

Ja. Wat hebben Metallica en Sleep Token met het verhaal te maken?
De ene band is zowat de band waarover hier niet gepraat mag worden van sommigen wegens te groot/te duur/te ... volgens velen waardoor ze nooit komen

De andere band weigerde ik vorig jaar nog over te schrijven maar ik weet eerlijk gezegd niet meer exact om welke reden

• Thinking
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo
De ene band is zowat de band waarover hier niet gepraat mag worden van sommigen wegens te groot/te duur/te ... volgens velen waardoor ze nooit komen

De andere band weigerde ik vorig jaar nog over te schrijven maar ik weet eerlijk gezegd niet meer exact om welke reden
Tuurlijk mag er over gepraat worden. Maar jij weet toch ook dat Metallica, hun management en Live Nation er altijd voor zullen kiezen om op Werchter te staan. Simpele rekensom van aantal verkochte kaarten.

Sleep Token is ook mijn cup of tea niet. Maar om er dan niet over te schrijven. Graspop zal niet wakker liggen van die paar mensen die het helemaal niks vinden.

Maar Sleep Token zou toch ook een langere pauze houden? Dus waarom je er druk over maken. Geniet gewoon van de bands die er wel gaan staan.
Life is to short to piss and moan about small problems😉

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666
Tuurlijk mag er over gepraat worden. Maar jij weet toch ook dat Metallica, hun management en Live Nation er altijd voor zullen kiezen om op Werchter te staan. Simpele rekensom van aantal verkochte kaarten.

Sleep Token is ook mijn cup of tea niet. Maar om er dan niet over te schrijven. Graspop zal niet wakker liggen van die paar mensen die het helemaal niks vinden.

Maar Sleep Token zou toch ook een langere pauze houden? Dus waarom je er druk over maken. Geniet gewoon van de bands die er wel gaan staan.
Life is to short to piss and moan about small problems😉
Is dat Ghost niet die een langere pauze zou nemen?

Dat ben ik uiteraard met je eens, de festivalsite ziet er prachtig uit.
Hellfest is wat dat betreft ook vrij uniek, aangezien ze dus eigenaar van het terrein zijn.
Daar kunnen andere festivals natuurlijk moeilijk tegenop.

:)🤘
Wel, dat dacht ik ook altijd. Maar de waarheid is totaal anders. Dat stond vandaag te lezen op het Hellfest forum. Ze zijn alleen eigenaar van de zone van Hellcity. De rest is in handen van Stad Clisson, landbouwers en SAFER (een sociëteit). Al zullen er meer dan waarschijnlijk wel goede contracten afgesloten zijn.

Users who are viewing this thread