Hoop dat dit werkt:Iemand een linkje?
Gaat natuurlijk nooit het moment/gevoel zelf nabootsen, maar toch mooi om terug te zien.
Hoop dat dit werkt:Iemand een linkje?
Ja, bizar. Maar ik heb ook zelf het idee dat er de laatste jaren een ander soort volk naar Graspop komt die daar niet voor de muziek en gezelligheid komen. Wij hadden dit jaar overburen op Inferno die al op tijd de neus volpropten met chemische substanties. En dat was ik toch niet gewend om te zien. Ook geen wonder dat die gasten tot 2 uur in de middag nog in de tent lagen.@L110Midnight like voor je verslag, uiteraard een dikke duim naar beneden voor het einde. Heel jammer en bizar dat dit blijkbaar nog kan gebeuren...
Ok, deze week toch echt eens aan de slag gaan met verslag etc!Friendly reminder:
Vanaf maandag worden de reminders minder friendly. Dus je stemt beter nu voor uw gemoedsrust.Dag allen. Je krijgt nog de tijd om te stemmen tot volgende week vrijdag (03 juli). Ik vermoed dat iedereen tegen dan wel uitgeslapen is en zijn lijstje op tijd kan indienen
We zitten momenteel op 34 (36 met streams erbij) lijstjes. Ter vergelijking: in 2023 hadden we er 60 en in 2025 69. Dit kan dus beter!!
De nummer 1 heeft een kloofje geslagen, daaronder ligt alles nog dichter bijeen. Al kunnen een aantal lijstjes die kloof ook meteen weer verkleinen.
Wij lagen dan op een betere gang allemaal leuke buren op inferno dit jaarJa, bizar. Maar ik heb ook zelf het idee dat er de laatste jaren een ander soort volk naar Graspop komt die daar niet voor de muziek en gezelligheid komen. Wij hadden dit jaar overburen op Inferno die al op tijd de neus volpropten met chemische substanties. En dat was ik toch niet gewend om te zien. Ook geen wonder dat die gasten tot 2 uur in de middag nog in de tent lagen.
Ik realiseerde me na het indienen van mijn top 10 dan weer dat 8 van de 10 bands in de marquee stonden, de andere 2 in de metal dome.En met dit te schrijven realiseer ik me dat ik geen voet in de marquee heb gezet.![]()
Vreselijk! Gelukkig hadden je buren het door en hebben zij wel kunnen helpen. Zou hier alsnog melding van durven maken, hetzij bij het festival, hetzij via we care a lot. Het mag wel geweten zijn telkens zoiets voorvalt, zo kunnen zij volgens mij ook beter opvolgen qua risicoplaatsen en momenten.Had hier beter een melding van gemaakt bij nader inzien.
Blijkbaar kan het dus wel, en zoals verwacht zijn mensen er niet zo blij meekunnen we roken niet gewoon verbieden op festivals? maak maar een rookzone buiten de ingang ofso waar ze naar toe kunnen om te gaan roken.
Vooral dit jaar vond ik het erg opvallend.Ja, bizar. Maar ik heb ook zelf het idee dat er de laatste jaren een ander soort volk naar Graspop komt die daar niet voor de muziek en gezelligheid komen. Wij hadden dit jaar overburen op Inferno die al op tijd de neus volpropten met chemische substanties. En dat was ik toch niet gewend om te zien. Ook geen wonder dat die gasten tot 2 uur in de middag nog in de tent lagen.
Op Hellfest pakken ze dit goed aan : https://hellfest.fr/en/news/hellcare@L110Midnight like voor je verslag, uiteraard een dikke duim naar beneden voor het einde. Heel jammer en bizar dat dit blijkbaar nog kan gebeuren...
Op Graspop ook gewoon, hoor:Op Hellfest pakken ze dit goed aan : https://hellfest.fr/en/news/hellcare
Maar heel erg jammer dat het anno 2026 nog gebeurt.
Wist ik niet. het is ook al een tijdje geleden dat ik nog eens op Graspop was. Op Hellfest is het zo dat er gans de dag door herkenbare Hellcare leden op het veld aanwezig zijn. Ik hoop van harte dat niemand het ooit nodig heeft. De waarheid is jammer genoeg anders.Op Graspop ook gewoon, hoor:
![]()
We care a lot | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
Denk overal wel nu, toch?Wist ik niet. het is ook al een tijdje geleden dat ik nog eens op Graspop was. Op Hellfest is het zo dat er gans de dag door herkenbare Hellcare leden op het veld aanwezig zijn. Ik hoop van harte dat niemand het ooit nodig heeft. De waarheid is jammer genoeg anders.
Laat dat dronken zelfs maar weg, viespeuken doen dat soort zaken vaak genoeg gewoon nuchter.Dronken viespeuken heb je nu eenmaal overal.
Dat is natuurlijk helemaal waar..Laat dat dronken zelfs maar weg, viespeuken doen dat soort zaken vaak genoeg gewoon nuchter.
En zijn er genoeg mensen die ook dronken nog besef hebben dat zoiets niet hoort.