Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Abnormaal hoeveel volk er aan north staat voor Electric Callboy, ook de oldies doen gretig mee haha.
Volgende keer is dit sowieso headliner, weet niet hoe het langs de South kant is maar volgens mij alweer grootste publiek.
Abnormaal hoeveel volk er aan north staat voor Electric Callboy, ook de oldies doen gretig mee haha.
Volgende keer is dit sowieso headliner, weet niet hoe het langs de South kant is maar volgens mij alweer grootste publiek.
4e dag aan mij laten passeren, rug wou gisteren niet meer mee en mijn vervoer ging sowieso nog voor sabaton naar huis. EC dan maar half thuis aan het volgen samen met de voetbal.
Ja Europe was Europe. Wat zal ik er van zeggen. Ze spelen hun nummers nog steeds prima en met enthousiasme dus voor de fans een topshow vermoedelijk. En achter de bar toch een paar fijne collectieve meezing momenten.
even wat eten voor de laatste shift en wat EC kijken maar mijn god wat is dat recente werk nietszeggend generiek geworden. Elk nummer heeft dezelfde EDM beat. Die hebben voor mij hun glans wel verloren. Maar veel plezier geweest aan het immens volle veld tegenover me!
Diezelfde die meldde dat de eerste headliner voor 2027 vandaag bekend gemaakt zou worden, meld nu dat het voor of na de laatste headliner bekend wordt. Ben benieuwd of dit effectief zo gaat zijn.
De combi Kanonenfieber, The Gathering en Solstafir was om in te luisteren. Om diverse redenen elke band volledig raak. Met name Solstafir was zo intens, wat een set. In de zoektocht naar nieuwr muziek vergeet je de klassiekers soms. Geweldig!
Diezelfde die meldde dat de eerste headliner voor 2027 vandaag bekend gemaakt zou worden, meld nu dat het voor of na de laatste headliner bekend wordt. Ben benieuwd of dit effectief zo gaat zijn.Bekijk bijlage 21397