Graspop Metal Meeting 2026

Hierbij m'n top 10, met een deel first-timers* waar ik echt naar uitkijk:

1. Volbeat
2. Avatar 1/2*
3. Black Label Society
4. Sabaton*
5. The Offspring
6. Queensrÿche*
7. Sonata Arctica*
8. Limp Bizkit*
9. Alter Bridge 1/2*
10. Kadavar*

Honorable mentions voor Lakeview* en Life Of Agony* waar ik ook erg benieuwd naar ben.

1/2*= acts die ik wel al heb gezien vanop een afstandje, maar nadien pas écht ben beginnen luisteren.

Laatst bewerkt:
Does anyone know, if there is a place to go swimming in Walking distance to the festival Area?
In België zijn er notoir weinig openluchtzwembaden. Er is een vijver wat verder, waar je denk ik officieel niet in mag zwemmen maar ik kan mij niet inbeelden dat ze daar heel streng op controleren.
Qua officiële zwemplaatsen kom je al snel uit bij het Zilvermeer: https://maps.app.goo.gl/Rwqw6CJFaoJ42TPE9

In België zijn er notoir weinig openluchtzwembaden. Er is een vijver wat verder, waar je denk ik officieel niet in mag zwemmen maar ik kan mij niet inbeelden dat ze daar heel streng op controleren.
Qua officiële zwemplaatsen kom je al snel uit bij het Zilvermeer: https://maps.app.goo.gl/Rwqw6CJFaoJ42TPE9
Het Zilvermeer is wel pittig als "Walking Distance", 3,5uur vanaf de Stenenhei, 1.5 uur vanaf station Mol. :cool:

• Thinking
Waarderingen: CedricH
Bedacht me toch om misschien opnieuw aan te schuiven bij Battle Beast gezien de nieuwe zangeres 😬 Winde Rose doe ik ook een poging voor, maar Sonata Arctica haalde ik gelukkig al op een van hun vorige doortochten

Niet meegekregen of alweer vergeten van de nieuwe zangeres bij Battle Beast 😮

Ja maar ik heb dus zo'n ding met een stekker. Heb zelf ook een elektrische pomp maar weet niet of dat werkt (kampeer noob hier).
Volgens mij zijn er wel specifieke lockers met een aansluiting. Ik weet niet of dat werkt omdat ik ze zelf nooit huur.
Grootste kans is je buren, de vaste plekken of een elektrische pomp op accu (lang leze de decalthon).
En je kan het thuis natuurlijk ook kunnen testen hoe/of het werkt ;)

• Leuk
Waarderingen: Loek123, Dwarf en Pommer
Volgens mij zijn er wel specifieke lockers met een aansluiting. Ik weet niet of dat werkt omdat ik ze zelf nooit huur.
Grootste kans is je buren, de vaste plekken of een elektrische pomp op accu (lang leze de decalthon).
En je kan het thuis natuurlijk ook kunnen testen hoe/of het werkt ;)
Of blazen alsof je in het reuzenrad van Download zit. Ofnee, dat was eerder zuigen.

• Haha
Waarderingen: Loek123 en Piebe71
Hier toch ook wel benieuwd naar hoor, laatste release is ook weer erg tof:

Zelfde geldt voor "Pick Up Truck" van dezelfde release. Net even wat anders op deze line up.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf

Users who are viewing this thread