Graspop Metal Meeting 2026

Ik zat er idd al aan te denken om donderdagochtend gelijk even te gaan zoeken, maar weet niet of ze altijd van de hele line-up cd's hebben? Ik dacht vorige week al, moet ik misschien wat cd's van verschillende bands bestellen voor de zekerheid, maarja dan zal je net zien dat die allemaal niet signeren 🤣

Cd's bladeren om 9u 's ochtends met kater van de pre-party, ideaal

100%, als je daar wil signeren, echt een uur op voorhand in de rij gaan staan.

En houd ook in de gaten of ze niet al op zaterdag signeren! Dat was de vorige keer dacht ik wel, dat ze een dag eerder al signeerden.
Wat goed mogelijk is, ze zijn zaterdag vrij.

Weet iemand of het mogelijk is om op de Boneyard je luchtbed met stekker op te pompen ergens? Werkt dat bij zo'n locker?
Volgens mij hebben ze van die pompen staan bij de toiletten. Ik heb ze zelf niet gebruikt, dus geen idee hoe goed ze werken en of er een lange rij voor staat.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Alleen jammer om de Wind Rose en Sonata signing te missen. De andere drie (Battle Beast, Sabaton en WT) al eens gehad, dus niet heel erg, zeker niet als je een uur of anderhalf in de hitte in de rij zou staan…

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Volgens mij hebben ze van die pompen staan bij de toiletten. Ik heb ze zelf niet gebruikt, dus geen idee hoe goed ze werken en of er een lange rij voor staat.
Thanks, we gaan het meemaken. Anders kan ik vast nog wel bij MrCampchamp terecht voor een alternatief denk ik zo.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Nu we alle stages los van elkaar beoordeeld hebben, ben ik nog wel benieuwd naar de algehele top 10 waar we het meeste naar uit kijken :) En uiteraard of de top 10 na het weekend nog hetzelfde is.

Die van mij:
1. Bring Me The Horizon
2. Breaking Benjamin
3. A Day To Remember
4. We Came As Romans
5. Architects
6. Limp Bizkit (misschien 1 plekje hoger als ze Eat You Alive spelen, vorige keer gemist)
7. P.O.D.
8. Mastodon en/of The Plot In You 😅
9. Thornhill
10. Wargasm

Normaliter hadden Bad Omens en TDG er ook wel tussen gestaan, maar recent nog gezien.

Laatst bewerkt:
Nu we alle stages los van elkaar beoordeeld hebben, ben ik nog wel benieuwd naar de algehele top 10 waar we het meeste naar uit kijken :) En uiteraard of de top 10 na het weekend nog hetzelfde is.

Die van mij:
1. Bring Me The Horizon
2. Breaking Benjamin
3. A Day To Remember
4. We Came As Romans
5. Architects
6. Limp Bizkit
7. P.O.D.
8. Mastodon en/of The Plot In You 😅
9. Thornhill
10. Wargasm

Normaliter hadden Bad Omens en TDG er ook wel tussen gestaan, maar recent nog gezien.
Een top 10 is altijd erg moeilijk maar hier is een poging :)
* = first time

1. Bring Me The Horizon
2. Bad Omens
3. Limp Bizkit
4. Trivium*
5. Architects
6. Harakiri For The Sky*
7. Within Temptation*
8.Kanonenfieber*
9. Wind Rose*
10. Ice Nine Kills

(Honourable Mentions: Breaking Benjamin, Mastodon, Alter Bridge, Three Days Grace, Fleddy Melculy)

Laatst bewerkt:
Alleen jammer om de Wind Rose en Sonata signing te missen. De andere drie (Battle Beast, Sabaton en WT) al eens gehad, dus niet heel erg, zeker niet als je een uur of anderhalf in de hitte in de rij zou staan…

Bedacht me toch om misschien opnieuw aan te schuiven bij Battle Beast gezien de nieuwe zangeres 😬 Winde Rose doe ik ook een poging voor, maar Sonata Arctica haalde ik gelukkig al op een van hun vorige doortochten

• Leuk
Waarderingen: CedricH en Dwarf

Users who are viewing this thread