Graspop Metal Meeting 2026

Een van mijn vervelendste en zuurste clashes toch wel, moonspell met queensryche. Op zichzelf al een klote clash, maar helemaal met het feit dat ik het uur ervoor niks, maar dan ook echt niks hoef te zien.

• Verdrietig
Waarderingen: Jimmeh07
Een van mijn vervelendste en zuurste clashes toch wel, moonspell met queensryche. Op zichzelf al een klote clash, maar helemaal met het feit dat ik het uur ervoor niks, maar dan ook echt niks hoef te zien.
Heb precies hetzelfde. Babymetal echt niks mee dus dan maar ff t andere podia checken. Enige verschil is da ik naar Moonspell ga. Maar Queensrÿche was k anders ook zeker heen gegaan denk ik

• Winning
Waarderingen: dvdh666
Architects: must see van de dag. Een van mijn favoriete bands aller tijden, kunnen in mijn ogen niks verkeerd doen. See you in the pit!
sad chris crocker GIF

LEAVE SAM ALONE

Op dat vlak is het gemakkelijk voor mij, hoeveel geld ze er ook tegenaan smijten, aan mij zullen ze er geen enkele verkopen. De geur alleen al. :sick:

Maar het lijkt op dat kaartje wel dat er een 3tal zuilen bekleed met Red Bull logo zullen staan (of dat moesten schermen zijn, natuurlijk)

• Leuk
Waarderingen: tmatheussen en Simoni
1000106043.jpgWas dit er vorig jaar ook al? Moest erg lachen om de naam maar kan me niet bedenken wat dit zou moeten inhouden? Volgens het icoontje iig iets drinkbaars haha

Ben heel benieuwd naar de kaart in jouw applicatie om te vergelijken met voorbije jaren! :D
Nu ze met die nieuwe 3D map kaart werken is er wel wat meer werk aan om die data over te zetten, vrees zelfs dat ik er voor Graspop geen tijd meer voor ga hebben :(
De eerste tests dat ik gedaan had kwam eigenlijk zo goed als helemaal overeen met wat @Ceeweb hier eerder vandaag gedeeld had

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Bekijk bijlage 21100

Het kruis (kan me niet meer herinneren of er meerdere waren) is daar dus vervangen door wat Redbull-herkenningspunten.
Het kunnen natuurlijk ook gewoon 'placeholder' modellen zijn die ze nog gaan aanpassen. Maar dat zou ik wel wat vreemd vinden aangezien ze die kruizen al wel gewoon hebben aan de mainstage, dat is gewoon kwestie van zelfde model te gebruiken denk ik dan...

Bekijk bijlage 21101Was dit er vorig jaar ook al? Moest erg lachen om de naam maar kan me niet bedenken wat dit zou moeten inhouden? Volgens het icoontje iig iets drinkbaars haha
Volgens mij is die nieuw, op Reddit zegt iemand dat dit cocktail bars zijn met een ander aanbod dan Bar 666

• Leuk
Waarderingen: MandyRose

Users who are viewing this thread