Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb de naam wel voorbij zien komen, waarschijnlijk op socials van StuBru
En ja Andries ken ik qua naam, maar heb me nooit veel verdiept in Diablo Blvd, paar keer gezien maar ik kan je buiten Alex geen andere leden noemen.
En StuBru staat hier helaas nooit aan. Mijn baas is vooral van de NL pop, dus metal ga ik hier niet aan krijgen
belgische influencer die nooit verlegen is om een speciale actie te doen zoals de marathon de sables uitlopen, of een ironman uitlopen.
ook treed hij al enkele jaren op met omdat het kan soundsystem bijna jaarlijks op de pre party van pukkelpop en ook al op tommorwland en tal van andere festivals.
nu is hij bezig met een eigen frituurketen uit te rollen in Belgie.
hij organiseert ook jaarlijks een turbocross op het parcours van een bestaande veldrit voor ex sporters en bekende influencers.
19 dagen nog dan gaan de campings open (en 's avonds de preparty)
over 20 dagen hebben we de eerst bands er al opzitten
over 3 weken zijn we bezig met de tweede festivaldag
de tijd gaat wel snel. de komende 2 weken wordt er trouwens wel erg veel neerslag voorspeld trouwens, begin toch wat zenuwachtig te worden van al die regen.. komende 14 dagen geen enkele droge dag meer in Dessel volgens Weeronline.
Als ik zie hoe snel het water hier weg is na een mega hoosbui dan maak ik mij geen zorgen over de weersverwachting in Dessel. Die grond zal ongetwijfeld ook knetter droog zijn