Graspop Metal Meeting 2026

Mensen die al lang met een combi gaan, Hoeveel doen jullie zo gemiddeld op dagelijks? 20 lijkt me weinig per dag met eten erbij.

Kan het niet goed inschatten, zeker niet na de vorige jaren quasi niets op te doen omdatk ook kwam werken.
Is totaal verschillend per persoon, vraag is hier vaker voorbij gekomen en dan zijn er mensen die 5 skullies per dag besteden en mensen die 30 per dag besteden

Of je veel drinken koopt of vooral (gratis) water drinkt heeft vooral veel invloed.

Ik gebruik zelf rond de 20 skullies per dag, denk de helft ongeveer aan eten en de helft aan drinken.

Edit: ik ontbijt trouwens niet op de camping, ik haal al mijn eten gewoon op het festivalterrein

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Mensen die al lang met een combi gaan, Hoeveel doen jullie zo gemiddeld op dagelijks? 20 lijkt me weinig per dag met eten erbij.

Kan het niet goed inschatten, zeker niet na de vorige jaren quasi niets op te doen omdatk ook kwam werken.
Ligt er een beetje aan hoe de woensdag is. Kan die eerste avond al hard gaan als het gezellig is bij de pre-party...
Ik heb dit keer bizar veel Skullies gekocht omdat ik altijd tekort kom de laatste dag. En met 0,30 per skully verschil wilde ik niet dat probleem krijgen de laatste dag. Wat je over houd kan je toch refunden.

Dus voor de zekerheid zit ik op gemiddeld 40 per dag nu.

Betaalde je in het supermarktje op de camping ook met skullies trouwens?

• Leuk

Ik en een vriend halen er bijde 80 (dus 160 in totaal) vaak houden we er best wat nog over (vorig jaar 20/30 ong als k me nie vergis). Mijn tip is: stevig (eigen meegenomen) ontbijten, dan hoef je maar 1/2x eten op t terein zelf te halen.

• Leuk

Ik kom vaak uit op de 100 voor het hele weekend

• Leuk

Ik zit ook rond de 20 - 25 per dag. En ik maak er een gewoonte van om vanaf het eerste optreden op de weide te zijn.
Ontbijten doe ik gewoon op de camping met spullen die ik zelf meegenomen had, dus dat kost mij geen SK's.

Verder neem ik wel iets mee zodat ik altijd wat drinkwater bij me heb, vroeger was dat gewoon mijn eerste lege colaflesje, maar volgens de prijslijst worden dat nu blikjes. Dus ga ik nog iets moeten verzinnen.
Verder drink ik niet te veel speciale bieren (max 2 per dag) en geen cocktails of sterkedrank.

• Leuk
Ik zit ook rond de 20 - 25 per dag. En ik maak er een gewoonte van om vanaf het eerste optreden op de weide te zijn.
Ontbijten doe ik gewoon op de camping met spullen die ik zelf meegenomen had, dus dat kost mij geen SK's.

Verder neem ik wel iets mee zodat ik altijd wat drinkwater bij me heb, vroeger was dat gewoon mijn eerste lege colaflesje, maar volgens de prijslijst worden dat nu blikjes. Dus ga ik nog iets moeten verzinnen.
Verder drink ik niet te veel speciale bieren (max 2 per dag) en geen cocktails of sterkedrank.
Spa komt nog steeds in een flesje. Maar een leeg flesje van de camping meenemen is dacht ik niet zo'n probleem? Zeker als het onwijs heet is.

Wij kopen er met ons 2 180 in vvk en komen daar ongeveer mee toe hangt een beetje van het weer en het eten af.
Wij nemen enkel voor donderdag en vrijdag ontbijt mee de rest eten we alles daar.

• Leuk
Er zijn van die acts die een heuse band met GMM opbouwen en Trivium is er zo eentje. In elke fase van hun bestaan trad de band aan op het festival. De laatste jaren hebben ze enkele straffe albums op ons losgelaten die, mocht er geen pandemie geweest zijn, de groep tot headline status had kunnen verheffen. Ondertussen blijven ze onverstoorbaar straf uit de hoek komen en met een nieuwe EP onder de arm zakt Trivium deze zomer weer af naar de jaarlijkse hoogmis in Dessel. (#GMM26)

Dit is de introtekst van trivium op de graspop site. vind het toch een lichtelijk bizarre tekst. is dit een schop na, of toegave dat ze tijdens de pandemie als headliner waren geboekt. Beetje rare tekst vind ik om als actief boekend festival te plaatsen.

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: chimaera en El_Leipo

Rond de 25 per dag hier, wij zitten in Metal Park dus ontbijten daar wel, smiddags ook nog een snelle hap (meestal), maar uiteindelijk eet ik toch meestal 2 keer op de festivalweide (en nog wat snacks tussendoor ook). Schommelt ook wel wat afhankelijk van met wie ik bij bands sta, laat ons zeggen dat sommige mensen van onze groep niet kunnen kijken zonder een pintje in de hand, andere kunnen dan weer juist niet kijken met een pintje in de hand ;)

Vorig jaar +-40 aan eten, 60 aan drinken

• Leuk

Aquarius is hier altijd het eerste (samen met een pint) dat ik neem op de weide, die zit nog in flesjes ;) )

Enkel online parkeertickets. Je kunt ze niet meer ter plaatse kopen. 20 euro per ticket.

Ik start meestal met 100 skullies in voorverkoop. Ik eet 1-2 zaken op het terrein per dag en drink ook wel redelijk wat 😅 maar meestal kom ik daar wel mee toe al is het vaak spannend op zondag. Maar zondag is ook zo een dag dat ik dan weer met 10 skullies toekom omdat ik te plat ben om 4 dagen goed te gaan 😂 maar 100 op 4 dagen is ongeveer een goede waardemeter voor mij (en voordrinken op de camping is ook een grote hulp)

• Leuk
Het lijkt erop dat ze graag een duidelijk beeld willen hebben van hoeveel mensen er op welke dag aankomen

Per dag van aankomst zijn er nu verschillende parking tickets. Zo weet de organisatie straks exact hoeveel mensen er op woensdag al komen

Wellicht dat dat ook de reden is dat je ze niet meer ter plekke kunt kopen

Het lijkt erop dat ze graag een duidelijk beeld willen hebben van hoeveel mensen er op welke dag aankomen

Per dag van aankomst zijn er nu verschillende parking tickets. Zo weet de organisatie straks exact hoeveel mensen er op woensdag al komen

Wellicht dat dat ook de reden is dat je ze niet meer ter plekke kunt kopen
Zo gaan ze ook beter kunnen anticiperen moesten er bepaalde parkings niet beschikbaar zijn door regenval etc, op zich niet slecht gezien om daar wat beter op voor te bereiden

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread