Graspop Metal Meeting 2026

Omdat hij nog niet gepost was, dit is de indeling van Inferno voor dit jaar, is wel duidelijk een camping in ontwikkeling, want sinds de covid jaren al elke keer een compleet andere indeling
Wel vreemd dat ze de Inter zo ver naar achter hebben gezet, of het moest zijn om ze makkelijker toegang tot sanitair te geven.

Bijlagen

• GMM26_Camping_INFERNO.jpg
    GMM26_Camping_INFERNO.jpg
    346,8 KB · Weergaven: 98
Heb op jullie aanraden de mensen van Graspop even gecontacteerd met mijn vraag. Waar je in 2023 (en voorgaande jaren) de parking van Inferno op- en af kon rijden, mag dit nu eigenlijk niet meer.
Daarnaast gaven ze me wel mee dat het kan zijn dat, wanneer ik later vertrek (of daadwerkelijk heen en terug rijdt) de parking volzet is en dat ik op een reguliere parking zou moeten staan.

Best wel sneu, ik heb inmiddels al een Inferno-parkeerticket gekocht (deze kan ik wellicht niet gebruiken op de reguliere parking). Daarnaast overnacht ik net op Inferno omdat ik dan mijn spullen niet bepaald ver hoef te slepen.

Omdat hij nog niet gepost was, dit is de indeling van Inferno voor dit jaar, is wel duidelijk een camping in ontwikkeling, want sinds de covid jaren al elke keer een compleet andere indeling
Wel vreemd dat ze de Inter zo ver naar achter hebben gezet, of het moest zijn om ze makkelijker toegang tot sanitair te geven.
Die bycicle parking west is ook een stuk uitgebreid, ik vraag me af of we daar dan helemaal links omheen gaan moeten lopen vanaf de parking of dat er wel een weggetje tussendoor is

Moet volgens mij inderdaad de reden zijn. Vorig jaar zat de inter daar ook.
Ook goed dat ze de parking van Inferno hebben uitgebreid, vorig jaar was die donderdagochtend al volzet. Er was wel een extra parking vrijgehouden aan de andere kant van de Stenehei, dus het was maar 5 min extra stappen.

WhatsApp Image 2026-05-26 at 10.13.55.jpeg

Metal met een live saxofoon op het podium, en dan 'progressive death metal' als genre hebben 'probably the heaviest prog metal band' genoemd worden, dat is voldoende om mijn nieuwsgierigheid te krijgen.
Zeker op dit moment met het wegvallen van Uada gaat mijn aandacht dus uit naar Rivers of Nihil (tenzij er dus een absolute must see vervanging in het Uada slot komt, of er andere time-table verschuivingen roet in het eten gaan gooien)

Moet volgens mij inderdaad de reden zijn. Vorig jaar zat de inter daar ook.
Ook goed dat ze de parking van Inferno hebben uitgebreid, vorig jaar was die donderdagochtend al volzet. Er was wel een extra parking vrijgehouden aan de andere kant van de Stenehei, dus het was maar 5 min extra stappen.

Bekijk bijlage 20655
Ze hebben blijkbaar toegang gekregen tot een extra stuk grond aan de bovenkant om daar de groepsvoorzieningen te zetten, waardoor er weer parking is vrijgekomen.

Er staat nu bij inter wel een nooduitgang twee kanten op, wat is dat? Een noodingang? :LOL:
Ik denk nooduitgang voor Inter in de ene richting en nooduitgang van het groepsgebeuren in de andere richting.

Op mijn eigen vraag waarom Inter zo ver naar achter staat, is misschien ook wel het antwoord omwille van eventuele noodsituaties, daar loopt een landweg die vroeger de scheiding was van de camping (nu liggen de groepstenten boven de landweg), dat maakt het dus makkelijker bereikbaar met voertuigen, indien het nodig zou zijn.

Die bycicle parking west is ook een stuk uitgebreid, ik vraag me af of we daar dan helemaal links omheen gaan moeten lopen vanaf de parking of dat er wel een weggetje tussendoor is
Als ik de kaartjes van dit jaar en vorig jaar bekijk, dan lijkt mij de bike parking gewoon hetzelfde gebleven. eerlijk gezegd.

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Lijkt mij dezelfde situatie als vorig jaar vanaf de Stenehei met de auto de parking op via die zandweg en dan parking te voet verlaten langs diezelfde zandweg tot aan de kastelse dijk waar die bar zit op het aardbeiveld en vanaf daar dan via een planken vloer richting ingang inferno.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en CedricH
Als ik de kaartjes van dit jaar en vorig jaar bekijk, dan lijkt mij de bike parking gewoon hetzelfde gebleven. eerlijk gezegd.
Lijkt mij dezelfde situatie als vorig jaar vanaf de Stenehei met de auto de parking op via die zandweg en dan parking te voet verlaten langs diezelfde zandweg tot aan de kastelse dijk waar die bar zit op het aardbeiveld en vanaf daar dan via een planken vloer richting ingang inferno.
ah jullie hebben gelijk idd, in mijn herinnering was de plattegrond anders. dan veranderd er niet veel.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Voor eventuele vervanger bij Marquee cancels; is Benediction niet een goede optie? Die spelen al op Mystic en Green Hell de weekenden voor en na GMM, dus zijn in de buurt en ook redelijk in hetzelfde straatje als die andere teringherrie in de tent. Zou voor mij een prima vervanger van Uada zijn in ieder geval.

lijkt er ook op alsof de ontbijttentjes en het sanitair blok zijn omgedraaid.

Wist niet dat de Lockers al in de verkoop waren, de grootste lockers zijn zelfs al uitverkocht. Of zijn die er nooit geweest? Kan me niet herinneren dat het vorig jaar zo hard ging. Heb mijn locker dus ook maar alvast gereserveerd.

In ieder geval geen prijsstijging, dus dat is mooi meegenomen

Waren al een hele tijd in verkoop. Had de mijn gereserveerd op 3 april

• Wow
Waarderingen: Loek123
Mensen die al lang met een combi gaan, Hoeveel doen jullie zo gemiddeld op dagelijks? 20 lijkt me weinig per dag met eten erbij.

Kan het niet goed inschatten, zeker niet na de vorige jaren quasi niets op te doen omdatk ook kwam werken.

Mensen die al lang met een combi gaan, Hoeveel doen jullie zo gemiddeld op dagelijks? 20 lijkt me weinig per dag met eten erbij.

Kan het niet goed inschatten, zeker niet na de vorige jaren quasi niets op te doen omdatk ook kwam werken.
dat hangt van de dag af! ik maak meestal 20 bonnen op terwijl ik het meeste eet en drink op de wei, ontbijt (of middag, afhankelijk van hoe je telt) is op de camping, met de eerste paar pinten

• Leuk
Waarderingen: Lars.

Users who are viewing this thread