Graspop Metal Meeting 2026

Vanaf de 25ste editie stond alles waar het nu stond. Sinds dien zijn er alleen wat kleine dingen verschoven in het jupiler gebied.

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Ah maar dat kan aan mij ligen maar ik reken daar eerder de merch tent :D

Maar ja ... afstanden en schalen natuurlijk ... :D

Vind wel maf dat gelle da aan die structuur ziet 😄

En ik zou denken dat dat dit de proximus stand is..

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Jimmeh07
Vind wel maf dat gelle da aan die structuur ziet 😄

En ik zou denken dat dat dit de proximus stand is..
Als je in de bouw werkt en grote fabriekshallen opgetrokken hebt zien worden dan is dit toch redelijk duidelijk hoor. Het zijn geen simpele onderdoorgangen die daar neergezet worden

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en saurus
Ik heb mijne like terug getrokken op Lars. zijn post. Toen daar nog iets over de structuur stond was ik nog mee maar toen Lars. er iets bij schreef over Proximus ... ik zie niks van Proximus precies niet, ik blijf bij VIP

En wat die geraamtes op de achtergrond zijn dat weet ik niet en durf ik niet te gokken

• Verdrietig
Waarderingen: Lars.
Ik heb mijne like terug getrokken op Lars. zijn post. Toen daar nog iets over de structuur stond was ik nog mee maar toen Lars. er iets bij schreef over Proximus ... ik zie niks van Proximus precies niet, ik blijf bij VIP

En wat die geraamtes op de achtergrond zijn dat weet ik niet en durf ik niet te gokken
Ale seg, mijne dopamine 😔

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ze dan alleen de tent hebben meegenomen en de muziek daar hebben gelaten :rolleyes:
Ik krijg een flashback naar een Urbanus album. Eddy Wally speelt daar een rol in. Dan moet Urbanus materiaal ophalen in een zaal waar al vele jaren niet meer opgetreden is als ik het me juist herinner. Dat is de zaal waar Eddy het laatst ooit was gezien. En Urbanus moet naar de wc. "Ja dan moet ge ergens langs waar al vele jaren niemand meer is geweest". Ze doen die deur open en daar zit Eddy Wally. "Awel mannekes, ik dacht al dat ge mij vergeten waart?" 🤣

En zo stel ik me nu voor door uw post dat ze dat zeil van de tent open springen en dat Regi daar uit springt! "Hey jongens en meisjes! Waar zijn die handjes?" 😅🤣😅

Voor de Nederlanders die Regi niet kennen (die doet geen acts meer momenteel trouwens denk ik): houden zo.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Aangezien die staat voor dit weekend zal het dezelfde soort maar nie dezelfde tent zijn denk ik 😄

Edit: of misschien is dat net de rede´ dat ze nogniet aan de marquee aant bouwen zijn. Dan komt de tent er volgende week aan

Users who are viewing this thread