Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je in de bouw werkt en grote fabriekshallen opgetrokken hebt zien worden dan is dit toch redelijk duidelijk hoor. Het zijn geen simpele onderdoorgangen die daar neergezet worden
Ik heb mijne like terug getrokken op Lars. zijn post. Toen daar nog iets over de structuur stond was ik nog mee maar toen Lars. er iets bij schreef over Proximus ... ik zie niks van Proximus precies niet, ik blijf bij VIP
En wat die geraamtes op de achtergrond zijn dat weet ik niet en durf ik niet te gokken
Ik heb mijne like terug getrokken op Lars. zijn post. Toen daar nog iets over de structuur stond was ik nog mee maar toen Lars. er iets bij schreef over Proximus ... ik zie niks van Proximus precies niet, ik blijf bij VIP
En wat die geraamtes op de achtergrond zijn dat weet ik niet en durf ik niet te gokken
Ik krijg een flashback naar een Urbanus album. Eddy Wally speelt daar een rol in. Dan moet Urbanus materiaal ophalen in een zaal waar al vele jaren niet meer opgetreden is als ik het me juist herinner. Dat is de zaal waar Eddy het laatst ooit was gezien. En Urbanus moet naar de wc. "Ja dan moet ge ergens langs waar al vele jaren niemand meer is geweest". Ze doen die deur open en daar zit Eddy Wally. "Awel mannekes, ik dacht al dat ge mij vergeten waart?"
En zo stel ik me nu voor door uw post dat ze dat zeil van de tent open springen en dat Regi daar uit springt! "Hey jongens en meisjes! Waar zijn die handjes?"
Voor de Nederlanders die Regi niet kennen (die doet geen acts meer momenteel trouwens denk ik): houden zo.