Graspop Metal Meeting 2026

Wat is het verschil tussen de automatic charging units en de pincode lockers?
Voor zover ik kan zien is de charging units met USB aansluitingen, de pincode zijn de 'standaard' zonder stroom (sommige wel met stopcontact).
Automatic wil waarschijnlijk zeggen dat die zelf stoppen met opladen als er geen stroom meer gebruikt wordt (veiligheidsredenen)

je krijgt vanaf dit jaar wel meer frisdrank voor je skullie want ze gaan met blikjes van 33cl werken als ik de prijslijst moet geloven?

• Confetti
Waarderingen: BlackwaterPark
Voor de skullies wacht ik nog wel ff. Nog niet koppelen.
Doe ik liever in 1 keer
Zou daar toch niet te lang op wachten, volgens mij kan je pas linken na ticketmaster de code vrijgeeft, bij mij staat daar:

1775204336504.png

Aangezien de skullies na 15 Juni duurder zijn, loop je de presale dus mis (tenzij je wel sneller kan linken)

Zou daar toch niet te lang op wachten, volgens mij kan je pas linken na ticketmaster de code vrijgeeft, bij mij staat daar:

Bekijk bijlage 18904

Aangezien de skullies na 15 Juni duurder zijn, loop je de presale dus mis (tenzij je wel sneller kan linken)
Hmm zover ik nog niet gekeken. Dat is dan jammer maar goed dan toch maar eerder aanschaffen

je krijgt vanaf dit jaar wel meer frisdrank voor je skullie want ze gaan met blikjes van 33cl werken als ik de prijslijst moet geloven?
Ohnee u heeft gelijk. In blik dit jaar :cry:
Hopelijk kuisen ze die blikjes dan eerst:cry:
Ik heb in een Coca cola fabriek gewerkt als student en er is een reden waarom het personeel daar enkel blikjes van de band neemt

Bekijk bijlage 18904

Ik zie trouwens helemaal geen datum. Alleen dat het voor het festival open gezet wordt (duh)

Ohnee u heeft gelijk. In blik dit jaar :cry:
Hopelijk kuisen ze die blikjes dan eerst:cry:
Ik heb in een Coca cola fabriek gewerkt als student en er is een reden waarom het personeel daar enkel blikjes van de band neemt
ik maak zelf frisdrank en drink het evenzeer gene paniek zou ik zeggen. bij u frieten drink je toch ook een blikje?
en anders enkel bier zou ik zeggen.

Alleen in de supermarkt dan, op het terrein onmogelijk.
waarom onmogelijk?
ze verdienen er net veel meer op,
1 blikje 33cl kost bij collect and go colruyt 0.82 cent
1 flesje cola van 0.25cl kost 1.04
en het is gemakkelijker voor het toogpersoneel.

ik maak zelf frisdrank en drink het evenzeer gene paniek zou ik zeggen. bij u frieten drink je toch ook een blikje?
en anders enkel bier zou ik zeggen.
Neen, ik neem altijd een flesje cola zero bij mijn bestelling in de frituur 😜

Users who are viewing this thread