Graspop Metal Meeting 2026

Zal er op woensdag (dag 0) nog een campingfest met bands zijn of zullen ze het net als vorig jaar oplossen met DJ's?

Ik ben helemaal tevreden met een dj die plaatjes draait in de Dome.
Kun je nog wat socializen met mensen die je het hele jaar niet hebt gezien, wat biertjes erin gooien en rustigaan opbouwen.

Mensen ik heb er echt zin in! Volgende week naar het eerste major festival van het jaar, het festivalseizoen begint nu wel echt te kriebelen

Ben ook tevreden met de dj's op woensdag, dan kan ik woensdagavond rustig genieten van de koude speciaalbiertjes op de inferno zonder dat ik iets mis :)

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Ben ook tevreden met de dj's op woensdag, dan kan ik woensdagavond rustig genieten van de koude speciaalbiertjes op de inferno zonder dat ik iets mis :)
Dat kan beide Loek! Eerst even inpilsen op de middag, inderdaad vroege avond een paar speciaaltjes en een Nozem en dan door naar de Dome of de Classic voor de pre party😉

Ik ben helemaal tevreden met een dj die plaatjes draait in de Dome.
Kun je nog wat socializen met mensen die je het hele jaar niet hebt gezien, wat biertjes erin gooien en rustigaan opbouwen.

Mensen ik heb er echt zin in! Volgende week naar het eerste major festival van het jaar, het festivalseizoen begint nu wel echt te kriebelen
Uhu rustig opbouwen.. 🫥

• Haha
Waarderingen: vmrsmn en Piebe71
Avondje goed zuipen met een dj die draait klinkt als rustig opbouwen als je je bedenkt dat de volgende 4 dagen gevuld zijn met veel harde bands, en dan zuipen 😂
Iets te veel zuipen om op de eerste festivaldag helemaal brak wakker te worden is toch wat minder rustig
de @Piebe71 special noemen ze het ook wel

Ik vind het opvallend dat Channel Zero ontbreekt op de affiche van Graspop, zeker gezien de lopende afscheidstournee. Franky De Smet speelde in het verleden een actieve rol op Graspop via Red Bull Bedroom Jam. Daarnaast stond Channel Zero al meerdere keren op Graspop en trad CZ eerder ook op als betrouwbare (last‑minute) vervanger. Je zal toch verwachten dat Graspop een actieve rol in de afscheidstournee zal spelen.

dat ze er 15 jaar niet meer gestaan hebben is opvallend. Op basis daarvan had ik ze dit jaar ook niet echt verwacht.
zal inderdaad wel wat aan de hand zijn met de relatie ofso want echt logisch is het niet
wellicht dat ze weigeren om 's middags op de mainstage te spelen ofso, maar dat is ook maar een random gokje. geen idee.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Users who are viewing this thread