Sorry,.. maar als je als Noob Metal Fan of Soft Rock lover of wel eens een gitaar gehoord hebbende,
of in het cafe op Bon Jovi meeschreeuwende muziek fan nog meer nodig hebt dan een Limp Bizkit, ECB, Europe, Foreigner
of Nin of the Hollywood Vampires of Tool of Lindemann nodig hebt,...
Ik gooi er even wat ik ok
Dan zijn er toch genoeg Festivals die dat bieden ? GMM is voor mij juist lekker en ga de steeds donkerdere en hardere steeds mee waarderen
waar mijn maten die meer in de Biohazard Venom zitten erg veel moeite hebben met NU Metal en een Bury Tomorrow nu een klein beetje beginnen te waarderen. Maar weglopen bij een lied over Unicorns, Baby Metal of ECB
Ik bedoel te zeggen dat we gewoon in onze eigen vijver moeten blijven vissen voor we een RW 2 worden oid
Prima om iets wat schuurt er bij te zetten, maar niet voor nieuw publiek want we verkopen toch wel uit dus hebben het niet nodig !!!!
Edit:
For the record, ik bedoel helemaal niet ze dat soort bands gaan of zouden moeten boeken, al zou ik het persoonlijk zeker niet erg vinden (integendeel).
Ik wil vooral zeggen dat de kans dat het ooit gaat gebeuren simpelweg groot is, en dat we beter maar alvast aan dat idee kunnen gaan wennen.
Edit2:
Uiteraard lopen de kansen dat verschillende bands ooit op GMM zullen staan wel sterk uiteen:
- Zeer grote kans (100% match): QOTSA (gek eigenlijk dat die er nog nooit hebben gestaan)
- Grote kans: The Prodigy (intentie GMM bevestigd)
- Redelijke kans: Muse, Foo Fighters, Green Day
- Kleine kans: Placebo
Laatst bewerkt: