Ik wil niet oneerlijk klinken, maar vanaf mijn allereerste GMM in 2004 waren er al bands die zich losmaakten van traditionele metal... al hardcore punk, metalcore... Betekent dat dat we de "Main Stages" nu moeten openstellen voor elektronische of hiphopmuziek? Nee, absoluut niet! Pendulum sluit de Marquee of zelfs de Jupiler Stage, oké, waarom niet... maar als headliner op de Main Stage, NEE! We moeten de basisovereenkomst respecteren... als je Prodigy absoluut móét zien, ga dan naar Werchter, maar kom GMM er niet mee "vervuilen"... Ik ben een beetje bot, maar het is niet tegen jullie of Prodigy-fans. Het is maar een mening, geen absolute waarheid... degenen die Prodigy op GMM willen, goed voor jullie, het is gewoon niet voor mij, en ik weet zeker dat een "zwijgende meerderheid" er net zo over denkt...

Maar als Nickelback naar GMM zou komen, oké! Ze zijn een band die vaak bekritiseerd wordt, zeker, maar ze zouden zich daar veel meer thuis voelen dan Prodigy of Cypress Hill! (Hetzelfde geldt voor Foo Fighters of QOTSA!)