Graspop Metal Meeting 2026

Maar mag je in België wel wettelijk prijzen aanpassen als je ze eens gecommuniceerd hebt en ze al gebruikt?
Dat hangt af van wat er in de verkoopsvoorwaarden staat als je je ticket koopt. Maar men kan pas de prijzen aanpassen nadat alle BTW aanpassingen in het staatsblad verschijnen.

Evanescence blijkbaar in de buurt volgend jaar 18e lijkt me niet uitgesloten 🤷‍♂️:

June 20th – Camden, NJ @ Freedom Mortgage Pavilion (w/ Spiritbox and Nova Twins)

• Haha
Waarderingen: kaiser
December!

De maand van Sint en Zwarte piet (of diene met vegen, ieder het zijne) EN de Kerstman. Vooral dus een maand met veel cadeaus. Met zoveel kansen om mensen blij te maken denken ze hopelijk ook eens aan een cadeau voor ons. In de vorm van wat nieuwe namen. 🎁

Als Gojira komt lijkt me halverwege de maand (tour in frankrijk eindigde de 12e dacht ik) een mogelijkheid.

Al zou het me niet verbazen als we moeten wachten tot januari, maar hopen mag uiteraard altijd. 🤷‍♂️

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Hoe groot is de kans dat Ill Nino komt denken jullie? Stuk jeugdsentiment waar ik heel blij van zou worden! Staan wel op Alcatraz dit jaar....

• Leuk
Waarderingen: Imag
Hoe groot is de kans dat Ill Nino komt denken jullie? Stuk jeugdsentiment waar ik heel blij van zou worden! Staan wel op Alcatraz dit jaar....
Kans is nihil helaas, zoals je zegt staan ze al op alcatraz en ze touren ook niet in juni

Toch maar beter een alcatraz ticket kopen ;)

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Evanescence blijkbaar in de buurt volgend jaar 18e lijkt me niet uitgesloten 🤷‍♂️:

June 20th – Camden, NJ @ Freedom Mortgage Pavilion (w/ Spiritbox and Nova Twins)
Komen in September naar Europa met Poppy. En dan zullen het vooral zalen als Afas Live zijn.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Feit is, dat Rock Werchter de berekening al gemaakt heeft. En raden ze al je ticket te kopen.

Graspop heeft op de website (https://www.graspop.be/nl/tickets) nu ook wel een melding staan ivm de verhoging en mogelijke prijs aanpassingen. Als ze een prijsverhoging doen, hoop ik voor hen (allee, toch om de kritiek te beperken) dat ze eerst een algemene melding sturen via alle kanelen met de info dat ze effectief prijzen verhogen...

1764576298654.png

Graspop heeft op de website (https://www.graspop.be/nl/tickets) nu ook wel een melding staan ivm de verhoging en mogelijke prijs aanpassingen. Als ze een prijsverhoging doen, hoop ik voor hen (allee, toch om de kritiek te beperken) dat ze eerst een algemene melding sturen via alle kanelen met de info dat ze effectief prijzen verhogen...
337 zal wel de nieuwe prijs worden voor een combi ticket als de organisatie gewoon de btw verhoging doorvoert zonder de prijs te wijzigen

Als bekend is gemaakt vanaf welke datum de btw verhoging ingaat kan je er van uit gaan dat een combi ticket vanaf die dag rond dat bedrag is, heeft de organisatie in principe geen invloed op

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
337 zal wel de nieuwe prijs worden voor een combi ticket als de organisatie gewoon de btw verhoging doorvoert zonder de prijs te wijzigen

Als bekend is gemaakt vanaf welke datum de btw verhoging ingaat kan je er van uit gaan dat een combi ticket vanaf die dag rond dat bedrag is, heeft de organisatie in principe geen invloed op
Ze kunnen er wel voor kiezen om een deel van de winst bijvoorbeeld een week voor lief te nemen en daarmee twijfelaars over de streep trekken om sneller een ticket te kopen. Maar inderdaad: vanaf datum X zal de organisatie meer moeten afdragen aan de penningmeester van het land.

Users who are viewing this thread