Graspop Metal Meeting 2026

'k Vraag me af zou Linkin Park niet de donderdag headliner kunnen worden als ze die dag niet in Spanje spelen? Het zou dan logisch zijn om te wachten voor hen aan te kondigen tot dat Werchter (bijna) uitverkoopt.

Goh dat kun je natuurlijk ook omdraaien naargelang je smaak.

Als je in Frankrijk Iron Maiden, Slipknot, NIN, Powerwolf, Behemoth, Opeth, etc had willen zien op een plaats was je er ook aan voor de moeite
Was ook een persoonlijke smaak. Tuurlijk kan je nooit alles op 1 festival hebben. Het mooiste zou zijn als Graspop en Hellfest na elkaar zijn dan kan je na Graspop doorreizen naar Hellfest.

'k Vraag me af zou Linkin Park niet de donderdag headliner kunnen worden als ze die dag niet in Spanje spelen? Het zou dan logisch zijn om te wachten voor hen aan te kondigen tot dat Werchter (bijna) uitverkoopt.
Die vraag komt hier om de zoveel dagen en dat gaat logischerwijs nooit gebeuren....

• Leuk
Waarderingen: DaanV en MetalLimbo
Nou Piet

Veel plezier dan, ik vind Graspop een fijn toegankelijk festivbal met goeie namen.
En wat de ene hete ene jaar niet heeft, heeft de andere het andere jaar niet

(zou ook raar zijn als ze allebei de zelfde artiesten zouden hebben he)
maar ja ik heb Maiden vorig jaar al gezien dus ????? is voor mij gruwelijk
Nou Slyder,

Jij ook veel plezier dan. Geen idee wat je met het bovenstaande verder wilt zeggen. 😅

Ze wachten gewoon tot alles is verkocht en dan,.....

SCORPIONS

hahahaha :ROFLMAO:
Ik zie liever Scorpions (of zelfs GHOST, THE OFFSPRING, een speciaal afscheidsconcert voor CHANNEL ZERO) de dag dragen, dan Gojira als ik eerlijk moet zijn.
Mag ik nog een exclusief concert van AYREON erin gooien?
Ook zie ik ze wel een kleinere naam plaatsen en WT doorschuiven naar de Headliner. Zou ik ook vrede mee hebben.

Laatst bewerkt:
Hoe schatten jullie de kansen in dat Social Distortion komt? Ze staan op vrij veel line ups, en ook vrij hoog, maar worden hier weinig besproken. Ik zou er alleszins heel blij mee zijn!
Ik denk aan de lage kant. Anders zouden ze al aangekondigd zijn, denk ik.
Nu, ik hoop er wel op!

• On fire
Waarderingen: Lany Paret
Was ook een persoonlijke smaak. Tuurlijk kan je nooit alles op 1 festival hebben. Het mooiste zou zijn als Graspop en Hellfest na elkaar zijn dan kan je na Graspop doorreizen naar Hellfest.
Kun jij dan even een goed woordje voor mij doen bij mijn werkgever? Voor extra vrije dagen en loonsverhoging.🤣

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en Slyder73x
Dat is een aantal jaren zo geweest. Maar dat was toen een kostelijke periode. Zeker omdat mijn zoon toen mee ging met me. En enorm vermoeiend ook ;-)

Ik zie liever Scorpions (of zelfs GHOST, THE OFFSPRING, een speciaal afscheidsconcert voor CHANNEL ZERO) de dag dragen, dan Gojira als ik eerlijk moet zijn.
Mag ik nog een exclusief concert van AYREON erin gooien?
Ook zie ik ze wel een kleinere naam plaatsen en WT doorschuiven naar de Headliner. Zou ik ook vrede mee hebben.
De dag hoeft niet 'gedragen' te worden, aangezien je met Limp Bizkit, Within Temptation en Megadeth (vooral in het kader van hun afscheid) al goede namen hebt, los van je smaak. Als je een Gojira, Ghost of zelfs The Offspring erbij zet heb je een volwaardige HL en sub-HL opstelling. Ayreon en Channel Zero zijn niet groot genoeg, zeker niet als South HL.

En Scorpions zijn toch wel een keertje klaar zou je zeggen. Hun afscheidstournee is al 10 jaar bezig, nou weten we het wel. Gelukkig zijn ze uitgesloten voor komend jaar. Doorselecteren maar!

Ik denk aan de lage kant. Anders zouden ze al aangekondigd zijn, denk ik.
Nu, ik hoop er wel op!

Die vraag stel ik me nu eigenlijk ook wel in het algemeen. Ik snap dat ze een headliner zo snel mogelijk zouden aankondigen voor ticketverkoop, maar dat laatste pakketje namen... Dat gaan toch niet allemaal namen zijn die ze nog niet kunnen aankondigen omwille van concerten/onaangekondigde tours/...? Ik heb daar de voorbije jaren eigenlijk nooit zo op gelet

Users who are viewing this thread