Graspop Metal Meeting 2026

Is Carpenter Brut op zondag dan misschien iets voor je? Zal vermoedelijk wel clashen met of Def Leppard of Electric Callboy…
Als Metal Dome afsluiter denk ik dat ze eerder clashen met Def Leppard. EC is South sub, ervan uitgaande dat Sabaton afsluit zou EC dan rond 9 uur aan de beurt zijn. Carpenter Brut zal rond 10 uur zijn denk ik? Meteen aansluitend dan.

• Pray
Waarderingen: Pauly Robin
Als Metal Dome afsluiter denk ik dat ze eerder clashen met Def Leppard. EC is South sub, ervan uitgaande dat Sabaton afsluit zou EC dan rond 9 uur aan de beurt zijn. Carpenter Brut zal rond 10 uur zijn denk ik? Meteen aansluitend dan.

Lijkt te kloppen op basis van vorig jaar inderdaad, al kan er lichte overlap zitten met het einde van de south sub

Zo, vandaag is de dag dat we weer een halve week aan werken investeren in 4 dagen fun in Dessel. Na een grondige ronde inluisteren zijn er toch een paar uitschieters die op mijn to-do lijstje staan komende edities. Het zit als volgt:

Donderdag

Within Temptation
Limp Bizkit
Bloodywood
Accept
Pennywise
Megadeth
A Day To Remember
Tom Morello
Pennywise
Snot

VRIJDAG (Voorlopig zwakke dag voor me, eigenlijk is enkel TS en Letlive. een must.)

Twisted Sister
Volbeat
Breaking Benjamin
Drowning Pool
Letlive.
Trivium

Zaterdag

BMTH
Architects
Bad Omens
Three days Grace
Sepultura
Queensryche
P.O.D.

Zondag

Foreigner!!!
Europe!!!
Def Leppard
Mastodon
Electric Callboy
Bury Tomorrow
The Gathering

Al bij al zit er wel genoeg op de line up om me dagen te vullen. Vrijdag zal vooral een ontdekkingstocht worden. Hopelijk komen er nog enkele namen bij waarbij een act a la Pendulum hoog op de lijst staat. Ik zag gisteren Modestep live en zij zouden in het DnB genre zeker niet misstaan op Graspop, zeer sterke metal invloeden en een geweldig optreden!
Geen Static-X? Zou die ook wel in je lijstje verwachten op basis van de rest. Waren op Alcatraz erg goed.

Nieuw dit jaar is dat je moet inloggen om in de wachtrij te komen voor de Inferno. Dus maar 1 wachtrijplaats per account.
Dat merkte ik ook dus ik denk niet dat het veel uitmaakt want heel veel zullen er nu niet extra inloggen waardoor je uiteindelijk toch gewoon een normale rij zal krijgen

Mits je meerdere ticketmastwr accounts heb

Users who are viewing this thread