Je mist echt niks hoor. Ooit eens op Werchter gezien en dat was echt lachwekkend slecht. En ik was toen echt wel een grote Manson-fan indertijd, heb Mechanical Animals, Antichrist Superstar en Holy Wood echt grijs gedraaid. Het hoogtepunt van de set was de speakers die uitvielen.wel echt jammer van Manson. Had hem graag eens aan het werk gezien
True but also, it’s not just that.ik denk dat iedereen die al een aantal jaar meegaat in de festivalwereld dit gevoel wel vanzelf begint te krijgen. in metal en hardrock zijn er sowieso maar een vast aantal headliners waardoor je heel veel repetitie krijgt.
Obviously, you haven’t watched his comeback shows. The quality is back, now that he’s sober.Je mist echt niks hoor. Ooit eens op Werchter gezien en dat was echt lachwekkend slecht. En ik was toen echt wel een grote Manson-fan indertijd, heb Mechanical Animals, Antichrist Superstar en Holy Wood echt grijs gedraaid. Het hoogtepunt van de set was de speakers die uitvielen.
Zeker met de controverse rond hem (laat ons eerlijk zijn, het is ook een viespeuk), hoef ik hem ook niet meer live te zien.
True but also, it’s not just that.
I could think of many headliners that would excite me.
There are many interesting bands that are touring during June and July, that all weren’t booked (as far as we know). Sure, some have conflicting schedules now but still, it’s unfortunate:
Linkin Park, Deftones (Mad Cool), Pantera, Manson, A Perfect Circle, Gojira, The Offspring, not to mention System of a Down, who start their tour a couple days after Graspop.
Again, there’s valid reasons for the absence of some of those names, but to not get ANY of them feels…strange.
Even als tip, bekijk wat live shows op youtube want Sabaton is live gewoon echt een andere beleving dan op album. Daarnaast heeft de band een hele bijzondere connectie met het festivals wat de shows nog wat extra memorabel maakt. (Zie documentaire onderstaand)Hmm niet mijn smaak die zondag. Heb net wat Sabaton geluisterd, maar dat slaat nog niet echt aan. Wellicht nog wat vaker luisteren.
Jij telt de bands in de marquee, metaldome, jupilerstage niet mee?Je betaalt toch 320 euro voor een ticket + nog alle drankjes voor 3.50 euro per token. Dan zit ik niet te wachten op een zondag als deze, waarbij ik de laatste vier acts op de Main Stage al sowieso geen kans meer ga geven.
We'll know after Hellfest publishing their lineup if we were let down or not.True but also, it’s not just that.
I could think of many headliners that would excite me.
There are many interesting bands that are touring during June and July, that all weren’t booked (as far as we know). Sure, some have conflicting schedules now but still, it’s unfortunate:
Linkin Park, Deftones (Mad Cool), Pantera, Manson, A Perfect Circle, Gojira, The Offspring, not to mention System of a Down, who start their tour a couple days after Graspop.
Again, there’s valid reasons for the absence of some of those names, but to not get ANY of them feels…strange.
Dank voor de tip, ik zal me er eens in verdiepenEven als tip, bekijk wat live shows op youtube want Sabaton is live gewoon echt een andere beleving dan op album. Daarnaast heeft de band een hele bijzondere connectie met het festivals wat de shows nog wat extra memorabel maakt. (Zie documentaire onderstaand)
Ik ben ook niet de grootste sabaton fan, zet het thuis niet snel op, maar zal daar toch weer staan te genieten van de afsluiter van het weekend net als in 2022
volbeat zou ik toch ook niet onder die noemer plaatsen.Wat ik aan tot nu toe alle namen bijzonder vind is dat dus Megadeth de enige naam is die gewoon ''niet lullen maar beuken'' band is. De rest moet het allemaal van gimmicks, outfits en Instragrammibility hebben. Gewoon spijkerbroek-sneakers-bandshirt en vlammen godverdomme!
En weinig kans dat die TBC dus een beuk band gaat zijn. Zo out ben ik echt nog niet maar man wat mis ik nu Black Sabbath, Dio en Motorhead. Het is echt over de hele linie het gewoon net niet. En ik ben best content met TS, DL en Sabaton. Maar dan nog denk ik ''waar is die beuk band nou?''
Bedoel je daarmee dat Volbeat een beuk-band is? Ik kan er niks aan doen maar vind dat echt de Coldplay van het metal genre. Als ik 2 nummers gehoord heb dan heb ik eigenlijk alles wel gehoord. Kan die zang gewoon niet lang aanhoren. Dat ligt aan mij.volbeat zou ik toch ook niet onder die noemer plaatsen.
ok, maar ze hebben ook geen gimmick ofzo.Bedoel je daarmee dat Volbeat een beuk-band is? Ik kan er niks aan doen maar vind dat echt de Coldplay van het metal genre. Als ik 2 nummers gehoord heb dan heb ik eigenlijk alles wel gehoord. Kan die zang gewoon niet lang aanhoren. Dat ligt aan mij.
Waarom zou je in godsnaam naar 3 dagen gaan als je een stuk of 10-12 headlinewaardige acts kunt boeken en 4 dagen kan uitverkopen?Eens, maar ga dan naar drie dagen.......
Rare redenering toch..Eens, maar ga dan naar drie dagen.......