Graspop Metal Meeting 2026

Donderdag ? - GNR
Vrijdag Twisted Sister - Volbeat
Zaterdag ? - BMTH
Zondag Def Leppard- ?

Zoiets? Vul maar verder in dan.

Als er een verassing is moet die in mijn ogen op zaterdag staan met het lijstje van koekdoos.
Of GNR moet niet komen dan kan het daar nog.

Verder ben ik nog niet wild van de headliners maar dat geeft ook de kans dat ik eens geen clashes heb met de tenten.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Donderdag ? - GNR
Vrijdag Twisted Sister - Volbeat
Zaterdag ? - BMTH
Zondag Def Leppard- ?

Zoiets? Vul maar verder in dan.

Zijn we nog steeds bij Def leppard als zekere headliner ipv sub?

Ghost - Gojira
Twisted Sister - Volbeat
BMTH - Electric callboy
Def leppard - Sabaton

Ik verwacht ergens nog wel een '3 hl' constructie. Mogelijk zaterdag..

Zijn we nog steeds bij Def leppard als zekere headliner ipv sub?

Nu Twisted Sister op de vrijdag staat en dus op een andere dag, denk ik dat het juist zekerder is geworden dat ze wél headliner zijn op de zondag ten opzichte van vanochtend. Als je Def Leppard niks vindt, dan valt het uiteindelijk alleen maar mee als ze toch sub blijken te zijn, zoals iemand vanochtend zei!

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Nu Twisted Sister op de vrijdag staat en dus op een andere dag, denk ik dat het juist zekerder is geworden dat ze wél headliner zijn op de zondag ten opzichte van vanochtend. Als je Def Leppard niks vindt, dan valt het uiteindelijk alleen maar mee als ze toch sub blijken te zijn, zoals iemand vanochtend zei!
Def leppard en dan Gojira wat het met een knal afsluit? 👀

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Def leppard en dan Gojira wat het met een knal afsluit? 👀
denk niet dat die op zondag in dublin en in dessel kunnen spelen, als Gojira komt zal het voor de donderdag zijn

wat een GNR boeking nog wel extra zuur zou maken, als die dan in het daglicht moeten spelen

Users who are viewing this thread