Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk geen GnR, wel Gojira, Ghost en Sabaton. Die vierde weet ik niet precies, misschien Architects of Electric Callboy ofzo erbij bij BMTH op zaterdag.
Nu Twisted Sister op de vrijdag staat en dus op een andere dag, denk ik dat het juist zekerder is geworden dat ze wél headliner zijn op de zondag ten opzichte van vanochtend. Als je Def Leppard niks vindt, dan valt het uiteindelijk alleen maar mee als ze toch sub blijken te zijn, zoals iemand vanochtend zei!
Nu Twisted Sister op de vrijdag staat en dus op een andere dag, denk ik dat het juist zekerder is geworden dat ze wél headliner zijn op de zondag ten opzichte van vanochtend. Als je Def Leppard niks vindt, dan valt het uiteindelijk alleen maar mee als ze toch sub blijken te zijn, zoals iemand vanochtend zei!
Die vvk op 8 november ligt wel in lijn met Download dat op 4 november lost. Blijft nog steeds aannemelijk dat daar een nieuwe naam in het circuit gegooid wordt.