Graspop Metal Meeting 2026

Bearstone (HR) (2-5 Juli)

𝘜𝘕𝘊𝘓𝘌 𝘈𝘊𝘐𝘋 & 𝘛𝘏𝘌 𝘋𝘌𝘈𝘋𝘉𝘌𝘈𝘛𝘚 (y) - 𝘌𝘓𝘋𝘌𝘙 🤘 - 𝘔𝘠 𝘚𝘓𝘌𝘌𝘗𝘐𝘕𝘎 𝘒𝘈𝘙𝘔𝘈 ❤️ - 𝘗𝘓𝘈𝘕𝘌𝘛 𝘖𝘍 𝘡𝘌𝘜𝘚 - 𝘛𝘙𝘈𝘝𝘖 - 𝘞𝘠𝘈𝘛𝘛 𝘌. - 𝘜𝘕𝘎𝘙𝘈𝘝𝘌𝘕 - 𝘚𝘈𝘐𝘕𝘛 𝘒𝘈𝘙𝘓𝘖𝘍𝘍 - Ž𝘌𝘕 - 𝘖𝘛𝘙𝘖𝘝𝘕𝘈 𝘒𝘙𝘐𝘚𝘛𝘐𝘕𝘈 - 𝘋𝘙𝘖𝘕𝘌 𝘏𝘜𝘕𝘛𝘌𝘙 - 𝘎𝘖𝘋𝘡𝘐𝘓𝘓𝘈 𝘞𝘈𝘚 𝘛𝘖𝘖 𝘋𝘙𝘜𝘕𝘒 𝘛𝘖 𝘋𝘌𝘚𝘛𝘙𝘖𝘠 𝘛𝘖𝘒𝘠𝘖 - 𝘏𝘙𝘔Ü𝘓𝘑𝘈 - 𝘚𝘜𝘕𝘛𝘈𝘕 𝘊𝘓𝘜𝘉 - 𝘓𝘐𝘕𝘐𝘑𝘈 109

Bekijk bijlage 16399
-
Wat een vette naam voor een festival! Ben ook wel erg benieuwd naar Godzilla Was Too Drunk To Destroy Tokyo overigens.

Helloween en In Flames lijken me wel mooie kanshebbers voor de Lokerse metaldag
Helloween, In Flames, Feuerschwanz, Lordi, Dirkschneider, Kissin Dynamite, Primal Fear, Orden Ogan sowieso een lekkere line-up
T he Rasmus is wel leuk..maar past niet echt op GMM

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Helloween, In Flames, Feuerschwanz, Lordi, Dirkschneider, Kissin Dynamite, Primal Fear, Orden Ogan sowieso een lekkere line-up
T he Rasmus is wel leuk..maar past niet echt op GMM
Het nieuwe album van The Rasmus is heavy dan de vorige. Ik denk dat ze het leuk zouden vinden op het Jupiler Stage. (Als we besluiten dat Muse relevant zou zijn op GMM, dan geldt dat ook voor The Rasmus, toch? 😉

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
op de jupiler en vooral metaldome kan er wel wat meer dan de andere stages.
Ik denk dat je op alle stages behalve de Marquee wel wat meer kunt hoor.
I mean, op de mainstages heb ik dingen gezien als Bad Religion, Danko Jones, Lynyrd Skynyrd. Afgelopen jaar zou Hardy hier staan. Mainstages kun je best breed boeken. The Rasmus zou een top band zijn voor begin in de middag als bijvoorbeeld een band als Maiden zou headlinen op dat podium. Maar buiten dat lijkt het me ook een mooie Jupiler afsluiter of de plek daarvoor, denk dat die spot niet verkeerd zou zijn voor zo'n band.

The Rasmus zou echt een heerlijke naam zijn, maar voor mij is dat ook wel een nostalgische naam en staan ze op gelijke voet met Linkin Park als zijnde de twee bands die mijn muziekavontuur hebben gestart. (Los van persoonlijke smaak komen ze natuurlijk totaal niet in de buurt van formaat Linkin Park)

Bekijk bijlage 16421

Mogen van mij wel door komen: Trivium, P.O.D. , Soilwork, The plot in you, The Browning, Bad Omens, BMTH, RIvers of Nihil, Ensiferum
Deze hele poster mag van mij wel doorkomen! Of ja, Megadeth heb ik zelf dan eigenlijk helemaal niks mee, maar zal vast vraag naar zijn,

Ben blij dat Ensiferum een grote naam binnen het circuit begint te worden, is tot nu toe dit jaar een van mijn hoogtepunten live dit jaar!

Users who are viewing this thread