Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Helloween, In Flames, Feuerschwanz, Lordi, Dirkschneider, Kissin Dynamite, Primal Fear, Orden Ogan sowieso een lekkere line-up
T he Rasmus is wel leuk..maar past niet echt op GMM
Helloween, In Flames, Feuerschwanz, Lordi, Dirkschneider, Kissin Dynamite, Primal Fear, Orden Ogan sowieso een lekkere line-up
T he Rasmus is wel leuk..maar past niet echt op GMM
Het nieuwe album van The Rasmus is heavy dan de vorige. Ik denk dat ze het leuk zouden vinden op het Jupiler Stage. (Als we besluiten dat Muse relevant zou zijn op GMM, dan geldt dat ook voor The Rasmus, toch?
Het nieuwe album van The Rasmus is heavy dan de vorige. Ik denk dat ze het leuk zouden vinden op het Jupiler Stage. (Als we besluiten dat Muse relevant zou zijn op GMM, dan geldt dat ook voor The Rasmus, toch?
Ik denk dat je op alle stages behalve de Marquee wel wat meer kunt hoor.
I mean, op de mainstages heb ik dingen gezien als Bad Religion, Danko Jones, Lynyrd Skynyrd. Afgelopen jaar zou Hardy hier staan. Mainstages kun je best breed boeken. The Rasmus zou een top band zijn voor begin in de middag als bijvoorbeeld een band als Maiden zou headlinen op dat podium. Maar buiten dat lijkt het me ook een mooie Jupiler afsluiter of de plek daarvoor, denk dat die spot niet verkeerd zou zijn voor zo'n band.
The Rasmus zou echt een heerlijke naam zijn, maar voor mij is dat ook wel een nostalgische naam en staan ze op gelijke voet met Linkin Park als zijnde de twee bands die mijn muziekavontuur hebben gestart. (Los van persoonlijke smaak komen ze natuurlijk totaal niet in de buurt van formaat Linkin Park)
Rob Zombie's Spotify lists a new album for the 26th of February, the official announcement seems to be imminent. Let's hope this marks the beginning of a new tour cycle for him. I would love to see him show up at Graspop again.